نمایش های هفته پیش رو در شبکه های رادیویی/درام نویسان معاصر در رادیو نمایش

بخشی دیگر از برنامه «با درام نویسان معاصر ایران» به آثار دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی، می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز،به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی در هر قسمت از برنامه بین چند اثر از یک نمایشنامه نویس، یکی را انتخاب و با وی در مورد نمایشنامه نویسی گفت وگو می شود.
همچنین اثر منتخب به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند. با درام نویسان معاصر ایران با هدف معرفی فعالیت های درام نویسان ایرانی در آیتم های گفت وگو، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه نویسی به صورت هفتگی در چهار قسمت از رادیو نمایش پخش می شود.
بر اساس این خبر با درام نویسان معاصر ایران به نویسندگی و کارگردانی جواد پیشگر تهیه کنندگی محمود احمدی، یکم تا چهارم خرداد، ساعت 21:00، از رادیو نمایش پخش می شود.
نمایش های هفته پیش رو در شبکه های رادیویی!
شبکه رادیویی جوان با پخش نمایش «نخل ها ایستاده می میرند» به استقبال هفته جدید خواهد رفت.
این نمایش به نویسندگی زهرا کولیوند درباره خرمشهر نماد پیروزی و مقاومت نوشته شده است جواد پیشگر کارگردانی آن را برعهده دارد.
نمایش «ملیکا» که از شنبه (اول خرداد) از رادیو ایران پخش می شود را محمد محمودی نوشته و درباره داستان زندگی نرجس خاتون مادر حضرت مهدی (عج) است.
این نمایش به کارگردانی جواد پیشگر و حضور مهدی نمینی مقدم، ماندانا محسنی، بهرام ابراهیمی، رامین پورایمان، کامیار محبی، بهناز بستان دوست، احمد ایرانی خواه و تعداد دیگری از هنرمندان تهیه شده و ساعت 22:30 روی آنتن رادیو ایران می رود.
رادیو تهران هم ساعت 1:30 بامداد نمایش رادیویی «نقشبندان» را برای علاقه مندان پخش می کند. این نمایش را داریوش عبادی بر اساس زندگی یک رزمنده نوشته است.
مهرداد مهماندوست، محمدآقامحمدی، زهره مجابی، بیوک میرزایی، مروارید کریم پور، محسن بهرامی از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند.
رادیو ورزش نیز این هفته نمایش «نابغه دوران» را به کارگردانی ایوب آقاخانی پخش می کند. این نمایش با هنرنمایی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از شنبه ساعت 13:00 روی آنتن رادیو ورزش می رود و شهلا نیساری تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.
508502

کد خبر: 645807

وب گردی

وب گردی