آماده سازی 8 مدرسه خیرساز برای سال تحصیلی جدید در البرز

اسپرورین گفت: با همت و کمک تمامی خیرین 27 مدرسه در حال احداث است که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته 8 مدرسه برای شروع سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل داده شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گروه استانی"تیتریک" ؛ محمدرضا اسپرورین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که روز دوشنبه در موسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد با اشاره به اینکه استان البرز توانست در سال گذشته رتبه سوم جذب کمک های خیرین را به خود اختصاص دهد اظهار داشت: با توجه به این مهم که استان البرز بیشترین دانش آموز را در سطح کشور دارد ولی با کمبود حدود 8 هزار کلاس درس مواجه است.

وی دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و گفت: با همت و کمک تمامی خیرین 27 مدرسه در حال احداث است که امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته 8 مدرسه برای شروع سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل داده شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز تصریح کرد: سرانه کمک های خیرین از 13 میلیارد تومان سال 91 به 26 میلیارد تومان در سال گذشته افزایش یافته است و با افزایش این روند می توان پیش بینی کرد که البرز در سال جدید جایگاه نخست را از آن خود کند.

کد خبر: 645818

وب گردی

وب گردی