خانه هنرمندان با انجمن اهدای عضو ایرانیان تفاهم نامه امضا کرد

خانه هنرمندان ایران با انجمن اهدای عضو ایرانیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، به منظور ارتقا فرهنگ اهدای عضو و پیوند اعضا و کمک به نجات جان بیماران نیازمند به اعضای پیوند، خانه هنرمندان ایران با انجمن اهدای عضو ایرانیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
«مجید رجبی معمار» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران با تاکید بر اهمیت فرهنگ اهدای عضو و کمک به بیماران نیازمند گفت: خانه هنرمندان ایران می‌کوشد با همه‌ی امکانات و ظرفیت‌های خود به اشاعه فرهنگ اهدای عضو و کمک به بیماران نیازمند در جامعه بپردازد.
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران هم چنین از همکاری با هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در خلق آثار هنری با موضوع اهدای عضو و پیوند اعضا خبر داد.
در این تفاهم‌نامه همکاری که به امضای «مجید رجبی معمار» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و دکتر «کتایون نجفی‌زاده» مدیرعامل اهدای عضو ایرانیان رسید، مواردی هم‌چون: برگزاری کارگاههای فصلی (هر 3 ماه یکبار) تئوری و عملی آشنایی با مقوله­ی اهدای عضو و مرگ مغزی برای اعضای خانه­ها و انجمن­های هنری و پرسنل خانه هنرمندان ایران، کمک به تولید و نشر آثار هنرمندان در مورد اهدای عضو، ارائه­ی مشاوره­ی تخصصی رایگان و مرتبط، به هنرمندانی که تمایل به خلق اثر در زمینه­ی اهدای عضو دارند، برگزاری جلسات تخصصی و توجیهی اهدای عضو با مسئولین و انجمن­های هنری وابسته به خانه هنرمندان، همکاری در برگزاری جشنواره­های موضوعی مرتبط با اهدای عضو در صورت درخواست انجمن، توزیع مطالب آموزشی و فرهنگ‌سازی انجمن در مورد اهدای عضو به اعضای مرتبط خانه­ها و انجمن­های وابسته به خانه هنرمندان و ... مورد اشاره قرار گرفته است.
503502

کد خبر: 645835

وب گردی

وب گردی