انجمن حمایت از زندانیان هیچ بودجه‌ای از ادارات و نهادها دریافت نمی‌کند

 دادستان اهر در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر هیچ بودجه‌ای از ادارات و نهادها دریافت نمی‌کند و با کمک خیرین فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر با حضور رئیس دادگستری شهرستان اهر، دادستان عمومی و انقلاب اهر، خیرین شهرستان و معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های آذربایجان شرقی، در محل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمدعلی نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر با اشاره به اهداف انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر نه‌تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور نیز مطرح است و از رده یازدهم سال 93 به رده زیر دهم رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر نیز با اشاره به اینکه متأسفانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر هیچ بودجه‌ای از ادارات و نهادها دریافت نمی‌کند و با کمک خیرین فعالیت می‌کند عنوان کرد: این انجمن هدفی جز کمک به قشر آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده جامعه یعنی خانواده‌های زندانیان ندارد و در این راستا تلاش می‌کند.

105105

کد خبر: 645859

وب گردی

وب گردی