همزمان با سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد;مسابقات رباتیک دانشجویی  در واحد تهران شرق

به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و همزمان با اعیاد ماه مبارک شعبان مسابقات رباتیک دانشجویی  در واحد تهران شرق برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مسابقات که به همت معاونت پژوهش و فناوری واحد و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران شرق و حمایت مرکز رشد نانو و انرژی های نو این واحد در ساختمان مرکزی برگزار شد، از استقبال کم نظیر دانشجویان به ویژه دانشجویان رشته ها فنی مهندسی این واحد دانشگاهی برخوردار بود.

در این مراسم بهزادی پور رییس مرکز رشد واحد تهران شرق خطاب به دانشجویان حاضر در این مسابقه گفت : مرکز رشد واحد تهران شرق در حال حاضر این آمادگی را دارد تا از طرح های نوین دانشجویان حمایت های لازم را در چهار چوب قوانین و مقررات داشته باشد.

بهزادی پور به حضور واحد تهران شرق در نمایشگاه عملکرد های واحد تهران شرق در حوزه پژوهشی که به مناسبت سی و چهارمین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام مقدمات راه اندازی است اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال با توجهات ویژه ریاست واحد موفق شدیم تیم رباتیک و همچنین چندین نمونه پهباد ، کوآد کوپتر و یک نمونه استاندارد از هواپیمای آیر باس A380 را به این نمایشگاه ببریم که در روز های آتی قابل بازدید برای عموم خواهد بود .

وی همچنین خواستار توجه بیش از پیش مدیران ارشد سازمان مرکزی و استان تهران در حوزه پژوهش و فناوری به واحد تهران شرق شد و افزود :موفقیت های دانشجویان در عرصه رباتیک که در یکسال اخیر رخ داده نیازمند حمایت همه جانبه مدیران است تا روند رو به رشد آن با شتاب بیشتر به پیش رود در پایان بهزادی پور از تمامی دانشجویان و استادان دعوت کرد تا از غرفه دستاورد های پژوهشی واحد تهران شرق در نمایشگاه سی و چهارمین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کنند.

براساس این گزارش، در این مسابقات دانشجویان در قالب تیم های دانشجویی فرصت پیدا کردند تا به ارایه توانمندی های خود بپردازند و همچنین نقاط ضعف و قوت خود را برای شرکت در مسابقات برون واحدی کشف کنند.

20101

کد خبر: 645874

وب گردی

وب گردی