امیرپوردستان:ارتش هرگز دربرابر تهدیدات داعش غافلگیر نمی‌شود/هر تهدیدکننده‌ای را پشیمان خواهیم کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، آمادگی رزمی پرسنل ارتش را در دفاع از مرزهای ایران اسلامی بسیار خوب اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا،امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان امروز درجمع پرسنل سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور شهرستان گنبدکاووس، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در راستای ماموریت های محوله، سه مولفه و راهبرد برای حفظ و ارتقای آمادگی رزمی نیروهای خویش در دستور کار دارد.

وی، آموزش تئوری و عملی نیروهای نظامی، به روز رسانی تسلیحات، تجهیزات و تاکتیک های نظامی و تقویت بنیه های اعتقادی پرسنل پایور و وظیفه را سه راهبرد ارتش جمهوری اسلامی در ارتقای آمادگی رزمی نیروهای این یگان برشمرد.

پوردستان اضافه کرد: علاوه بر این سه راهبرد، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، تمامی تهدیدات در خارج از مرزها بویژه از سوی گروهک های تکفیری و داعشی را که به نیابت از آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان عربی آنان درمنطقه حضور دارند، شبانه روزی رصد می کند.

وی خطاب به ملت ایران اسلامی تصریح کرد: ملت هوشیار و آگاه ایران بداند که فرزندان آنان در ارتش جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات دشمنان و نیز گروهک های تکفیری و داعشی غافلگیر نمی شود و تهدید کننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

امیر سرتیپ پوردستان همچنین باتاکید مجدد بر ضرورت حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات خارجی، گفت: حفظ آمادگی رزمی و درکنار آن تقویت بنیه اعتقادی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور دارد.

وی، افزایش اعتماد به نفس در میدان نبرد، تامین امنیت روانی برای مردم و بازدارندگی دشمن ازحمله به ایران را سه برکت حفظ آمادگی رزمی نیروهای ارتش برشمرد و افزود: اگر آمریکا و اسرائیل و متحدانشان سال ها و به بهانه های مختلف برای حمله به ایران درمنطقه حضور دارند اما جرات حمله به کشور را ندارند، بواسطه توان رزمی نیروهای مسلح ایران و ارتش است.

پوردستان خاطرنشان کرد: توان رزمی بالای نیروهای مسلح ایران سبب شد تا این کشورها مفتضحانه از منطقه خارج و جنگ های نیابتی را به جای خود در منطقه خاورمیانه باقی گذاشتند.

وی به ماموریت های مستشاری ارتش ایران نیز اشاره کرد و تصریح کرد: شوق و اشتیاق نیروهای این یگان برای انجام این ماموریت ها قابل ستایش است.

204

کد خبر: 645992

وب گردی

وب گردی