معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: حضور 20 استان و 2 واحد جامع در چهارمین جشنواره فرهیختگان

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جایزه ویژه امام خمینی (ره) در دو سطح نقره و برنز اهدا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم واشقانی فراهانی در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) و آزادی خرمشهر، گزارشی از فرآیند برگزاری چهارمین جشنواره فرهیختگان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری ارائه و از شرکت مسئولان و مدیران در این مراسم قدردانی کرد.

او با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره فرهیختگان گفت:‌ چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد بستری مناسب برای تکریم اندیشمندان و نخبگان، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران دانشگاه، ایجاد انگیزه در مخترعان، مبتکران، نوآوران و پژوهشگران دانشگاه و فراهم سازی فضایی پرشور و رقابتی بین پژوهشگران برگزار شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در برگزاری این مراسم، کمیته‌های مختلف همکاری داشته اند، گفت: کمیته‌های مختلف و کارگروه‌های تخصصی زیادی برای هماهنگی و برگزاری این جشنواره فعالیت داشتند.

او افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز توسط آیت‌الله ‌هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا افتتاح شد و تا پنجم خرداد ادامه خواهد داشت.

دکتر واشقانی فراهانی به سطوح ارزیابی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: پرونده‌های ارسالی به جشنواره فرهیختگان، در سه سطح واحدهای دانشگاهی، استانی و انتخاب نهایی در سازمان مرکزی، مورد ارزیابی قرار گرفت.

او درخصوص جایزه ویژه امام خمینی (ره) گفت: جایزه ویژه امام خمینی (ره) که به پژوهشگر برتر تعلق می‌گیرد، دارای سه سطح طلا، نقره و برنز است که امسال با ممیزی سختگیرانه دانشگاه آزاد اسلامی، این نشان تنها به دو سطح نقره و برنز تعلق گرفت.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: 2هزار و 337 پرونده در 26 محور برای شرکت در جشنواره فرهیختگان ارسال شد که از میان آنها 79 مورد به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

او با بیان اینکه در این جشنواره 20 استان و 2 واحد جامع حضور داشته اند، گفت: استان اصفهان با 20 پرونده و پس از آن استان تهران به همراه واحد علوم و تحقیقات با 15 مورد بیشترین پرونده‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره را تشکیل دادند.

20104

کد خبر: 646004

وب گردی

وب گردی