حیدری: فراکسیون امید پاسخ مثبت به رویکرد تغییر و تحول خواهی مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس دهم تاکید کرد :فراکسیون امید پاسخ مثبت به رویکرد تغییر و تحول خواهی مردم خواهد بود  و ان شاء الله در راستای افزایش منافع ملی کشور گام بردارد.

حیدری درگفتگو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون تشکیل فراکسیون امیدTگفت :استقبال از فراکسیون امید خیلی خوب بوده و اگر اینگونه پیش رود اکثریت خیلی بالایی را در خود جای میدهد .

نماینده مردم تهران در مجلس دهم تاکید کرد :فراکسیون امید پاسخ مثبت به رویکرد تغییر و تحول خواهی مردم خواهد بود و ان شاء الله در راستای افزایش منافع ملی کشور گام بردارد.

او درباره درخواست جبهه مستقلین و اعتدالگرایان پیرامون تشکیل فراکسیون مجزا ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: پیرامون تشکیل فراکسیون مستقلین اطلاعی ندارم اما در دوره های گذشته هم این موضوع سابقه نداشته است .

حیدری هدف مجلس دهم راکمک به دولت در جهت خدمت بیشتر به مردم دانست و گفت: تمرکز روی نحوه صحیح اجرایی شدن برجام مهم‌ترین اولویت مجلس دهم است لذا این دستاورد ارزشمندی است که باید از آن صیانت کرد و مهم‌ترین شرط لازم برای اجرای صحیح برجام هم این است که نگاه‌مان به تعامل با دنیا مثبت باشد.

منتخب مردم تهران تاکید کرد: حفظ آرامش فضای سیاسی ضروری است و باید از یکجانبهگراییها فاصلهگرفت ودر راستای تحقق مطالبات مردم تلاش شود و نباید فرصت ملتهب‌کردن فضا به تندروها داده شود.

203

کد خبر: 646097

وب گردی

وب گردی