معاون عمرانی استاندار تهران:  بزودی سرانه‌های خدماتی "پرند" تامین می‌شود

معاون عمرانی استاندار تهران با تأکید بر اینکه به دلیل کمبود اعتبارات در دو سال گذشته بسیاری از تعهدات دولت نسبت به تأمین سرانه‌های خدماتی شهر "پرند" عقب اقتاده است از تأمین این سرانه‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، حسن کریمی گفت: با توجه به اینکه شهرداری پرند در آنجا پروانه ساخت صادر کرده و موظف است خدمات شهری این شهر را نیز تامین کند، بی تردید تامین فضای سبز و نظافت این شهر از وظایف قانونی شهرداری پرند است.

او افزود: البته شرکت عمران شهر پرند نیز باید به تعهدات خود عمل کرده و وعده‌هایی که برای خدمات، آماده سازی و تامین زمین به شهرداری داده است، اجرایی کند که تاکنون بخشی اجرایی شده و بخشی نیز باقیمانده که برابر جلساتی که گذاشته شد و توافقات انجام شده به زودی این وعده ها توسط شرکت عمران شهر پرند محقق و شهرداری نیز نسبت به تامین سرانه های خدماتی اقدام خواهد کرد.

او ادامه داد: در بخش درمان نیز دولت باید تعهدات خود را عملی کند و طی دو سال گذشته به دلیل کمبود درآمدهای دولت این وعده ها در بخش درمان مخقق نشده است اما به زودی با گشایش های انجام شده فضاهای درمانی مورد نیاز شهر پرند ایجاد می شود البته در حال حاضر نیز بخشی از کار توسط بخش خصوصی و بخشی نیز توسط دولت انجام شده است.

معاون استاندار تهران ابراز امیدواری کرد که تا قبل از استقرار کامل شهروندان در فازهای جدید الاحداث پرند حداقل خدمات در آنجا ارائه شود.

کریمی درباره تبدیل پرند به شهرستانی مجزا گفت: هیچ تغییراتی در تقسیمات کشوری انجام نخواهد شد. شهر پرند همچنان زیرمجموعه شهرستان رباط کریم باقی خواهد ماند و بعید است حداقل این دولت برنامه ای برای تغییرات داشته باشد. قطعا صلاح هم نیست چرا که پرند وسعت و جمعیت زیادی ندارد و توجیهی برای تبدیل این شهر به شهرستان وجود ندارد.

20103

کد خبر: 646146

وب گردی

وب گردی