ناظم الشریعه: شروع جام جهانی در گروه سخت بهتر است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه در جام جهانی در گروه سختی قرار گرفتیم، گفت: اگر قرار بر نتیجه‌گیری است چه بهتر که کار را از یک گروه سخت شروع کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ناظم‌الشریعه در یک برنامه تلویزیونی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال گفت: در جلسه‌ای که با جهانگیری و وزیر ورزش داشتیم اعلام کردیم هیچ چیز برای خودمان نمی‌خواهیم بلکه حالا که توقع مردم بالا رفته، امکانات محدودی را برای تیم ملی فراهم کنید.
وی ادامه داد: برای تیمی که به جام جهانی رفته و مسابقات مهمی در پیش دارد امکاناتی مانند بازی تدارکاتی و اردوی آماده سازی نیاز است. تیم ایران توانایی حضور در جمع 4 تیم برتر را دارد و نباید کاری کنیم که بعدها حسرت آن را بخوریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: مردم شرایط فوتسال را می‌دانند و از طرفی تفاوت تیم ایران با آسیا کاملا مشخص شده است. طبق آمار 20 میلیون نفر فوتسال بازی می‌کنند و باید این موضوعات را هم در نظر داشته باشیم.
ناظم‌الشریعه با اشاره به گروه‌بندی جام جهانی فوتسال تصریح کرد: تیم ایران برای پنجمین بار با اسپانیا هم‌گروه شده است، آنها قهرمان اروپا هستند. از طرفی تیم‌هایی مانند مراکش قهرمان آفریقا و آذربایجان که 4 بازیکن خارجی هم جذب کرده در گروه ایران قرار دارند.
قرعه کشی جام جهانی فوتسال امروز در کلمبیا برگزار می شود و تیم ملی فوتسال ایران به عنوان قهرمان آسیا، اسپانیا به عنوان قهرمان دو دوره جام جهانی، مراکش به عنوان قهرمان قاره آفریقا و جمهوری آذربایجان در یک گروه قرار گرفتند.
گروه‌بندی‌های رقابت‌های جام جهانی فوتسال 2016 به شرح زیر است:
گروه A: کلمبیا، پرتغال، ازبکستان، پاناما.
گروه B: تایلند، روسیه، کوبا، مصر.
گروه C: پاراگوئه، ایتالیا، ویتنام، گواتمالا.
گروه D: اوکراین، برزیل، موزامبیک، استرالیا.
گروه E: آرژانتین، قزاقستان، جزایر سلیمان، کاستاریکا.
گروه F: ایران، اسپانیا، مراکش، آذربایجان.

601/601

کد خبر: 646175

وب گردی

وب گردی