ابهری: خواستار نظارت بیشتر فدراسیون بر فوتبال پایه هستیم/دلالان به فوتبال پایه ورود کرده اند

سرمربی تیم فوتبال جوانان نیروی زمینی گفت: شرایط فوتبال پایه بسیار بد است و ما خواستار نظارت بیشتر فدراسیون بر فوتبال پایه هستیم.

امیر ابهری در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص شرایط فوتبال پایه گفت: شرایط فوتبال پایه بسیار بد است و باید مهدی تاج که به تازگی رییس فدراسیون شده برنامه ای برای فوتبال پایه آماده کند که از این حالت خارج شویم. متاسفانه چرخاندن فوتبال پایه برای مسئولان فقط روزمرگی شده و امیدوارم با حضور تاج شرایط تغییر کند.

وی در خصوص کیفیت تیم ها و بازی های رده پایه تصریح کرد: بازی ها کیفیت آنچنانی ندارد و در تیم ها هم تنها تیم های تهران هستند که بالا ترین کیفیت را دارند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان نیرو زمینی در مورد اعتقاد مردم بر اینکه فوتبال پایه سالم پیش نمی رود، افزود: من با این موضوع کاملا موافقم ، دلال ها توانسته اند بر فوتبال پایه ورود کنند و همین باعث اختلال در سطح پایه می شود. در حال حاضر اگر پدر فردی وضعیت مالی خوبی داشته باشد به راحتی در تیم های پایه بازی خواهد کرد اما بازیکنی که بدون هیچ پشتیبانی بلکه برای در آوردن خرج خود به فوتبال رجوع می کند مطمئناً با پیشنهاد دلال ها موافقت می کند و همین موضوع دلال های بیشتری را به سمت فوتبال پایه می کشاند.

وی در خصوص شرایط تیم نیروی زمینی خاطرنشان کرد: شکر خدا سلامت تیم نیروی زمینی برای همه ثابت شده است و این تیم برای رسیدن به لیگ های بالاتر با سلامت کامل تلاش می کند.

امیر ابهری در خصوص رضایتش از عملکرد تیم نیروی زمینی اظهار کرد: تیم امسال بسیار خوب بود برنامه ها بسیار بهتر و با دقت بیشتر اجرا می شد مسابقات به بهترین نحو ممکن برگزار و در کل امسال تیم خیلی بهتر بود.

وی در خصوص راهکاری برای جمع آوری دلال ها و کوتاه کردن دست آنان از فوتبال پایه افزود: برای بهبود یافتن این وضعیت فوتبال پایه نظارت فدراسیون بسیار مهم است و ما خواستار برنامه ای دقیق تر و نظارتی بیشتر از سوی فدراسیون بر فوتبال پایه هستیم.

605/601

کد خبر: 646182

وب گردی

وب گردی