آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار رییس جمهوری: عملکرد دولت در بهبود اوضاع اقتصادی و سیاست خارجی قابل تقدیر است/ همواره دعاگوی رییس جمهور و مسوولان دولت هستم

حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، از مساعی و اقدامات دولت در اداره کشور، بهبود اوضاع اقتصادی و تعامل سازنده با کشورهای جهان با وجود مشکلات فراوان تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در این دیدار با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بویژه در حوزه سیاست خارجی، بر ضرورت اهتمام مسوولان کشور برای حل مشکلات مردم، بویژه محرومان و ادامه روند رو به توسعه کشور تاکید کردند.
ایشان خطاب به رییس جمهوری خاطرنشان کردند: بنده همواره برای توفیق شما و همه مسوولان دولت دعا می کنم و امیدوارم با حسن تدبیر بتوانید در خدمت به مردم و کشور همچنان موفق باشید.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مراجع عظام تقلید، اظهار داشت: دولت یازدهم در مسیر اداره کشور توانسته با کمک مردم و استفاده از رهنمودها و حمایت رهبر انقلاب و مراجع عظام از بسیاری از پیچیدگی ها و مشکلات عبور کند.
رییس جمهوری افزود: امروز با رفع تحریم ها و بوجود آمدن فضای مناسب در روابط بین المللی، بستر مناسبی برای تعامل بیشتر با کشورهای خارجی ایجاد شده و مردم امید و اعتماد بیشتری برای حضور در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری پیدا کرده اند.
دکتر روحانی با ارائه گزارشی از روند سرمایه گذاری های خارجی و برنامه های اقتصادی کشور، اظهار امیدواری کرد که با یاری خدا، حمایت و کمک مراجع و مردم بتوانیم بر مشکلات غلبه و شرایط بهتری را در کشور بوجود آوریم.
رییس جمهوری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت و آرامش خاطر نشان کرد: دولت امیدوار است با همکاری و تعامل بیشتر با مجلس دهم بتواند در مسیر حل مشکلات مردم و توسعه کشور گام های موثرتری بردارد.

201/201

کد خبر: 646243

وب گردی

وب گردی