ساعت هوشمندی با قابلیت تشخیص حرکات بدن

نسل جدیدی از ساعتهای مچی هوشمند ساخته شده که ضربان قلب را کنترل کرده و حتی اطلاعات مربوط به دویدن را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در سالهای اخیر شرکتهای زیادی وارد حوزه طراحی و ساخت ساعتهای مچی هوشمند و دستبندهای ورزشی شده اند. این دسته از فناوری ها با نسل روبه رشدی از اپلیکیشنهای مرتبط به حوزه سلامت همراه شده اند تا کاربران بتوانند بهتر از هر زمان دیگری از وضعیت سلامت خود آگاه باشند.

اکنون شرکت چند ملیتی Garmin که مقر آن در سوئیس یا همان سرزمین ساعتهاست، نسل جدیدی از این نوع ساعتهای مچی را روانه بازار کرده است. این ساعت مچی هوشمند که شاید بهتر باشد آن را دستبند سلامتی با قابلیتهای ویژه بنامیم Vivosmart HR+ نام داشته و نه تنها ضربان قلب فرد استفاده کننده را اندازه گیری می کند، بلکه مسیر حرکتی وی را نیز به لطف بهره مندی از سیستم موقعیت یاب جهانی نشان می دهد.

اما ویژگی مهم دیگر این نوآوری در آن است که بدون نیاز به رابطهای دست و پاگیری که به قفسه سینه متصل می شوند، اطلاعات متنوعی درباره دویدن فرد در اختیار وی قرار می دهند.

کاربر با استفاده از قابلیت سیستم موقعیت یاب جهانی این ساعت مچی هوشمند نه تنها مسیر خود را تشخیص می دهد بلکه مسافت طی شده، زمان و سرعت گام برداشتنش را نیز با دقت بالایی دریافت می کند.

از دیگر ویژگی های این ساعت مچی هوشمند می توان به قابلیت Move IQ اشاره کرد. این نوآوری امکان جالبی را فراهم می آورد که طی آن ساعت مچی هوشمند می تواند به طور خودکار تشخیص دهد که کاربر در حال پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و یا شنا کردن است!

20104

کد خبر: 646289

وب گردی

وب گردی