چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی/جایزه کتاب برتر چهارمین جشنواره فرهیختگان به رییس  واحد علوم دارویی

جایزه کتاب برتر چهارمین جشنواره فرهیختگان به واحد علوم دارویی رسید.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب نانو فناوری پزشکی نوشته دکتر سید مهدی رضایت، دکتر امیر امانی و دکتر رضا فریدی مجیدی به عنوان کتاب برتر در چهارمین جشنواره فرهیختگان مورد تقدیر قرار گرفت.

کتاب نانو فناوری پزشکی علم به کارگیری فناوری نانو در علوم پزشکی به منظور پیشگیری، درمان بیماری ها و ارتقای سطح بهداشت جامعه است و در کتاب نانو فناوری پزشکی در هفت فصل جنبه های مختلف این فناوری تبیین شده است.

به طور اختصار در این کتاب فناوری نانو با رویکردهای ملی و بین المللی توصیف شده است و نانو ذرات و فنون و ابزارهای مشهور مورد بررسی قرار گرفته اند. همچنین به کاربردهای این نانو ساختارها در پزشکی و داروسازی و سامانه های داروسازی، نقش فناوری نانو در ژن رسانی، جنبه های مرتبط با ایمنی نانو ذرات و فنون و ابزارهای مشهور بررسی نانو ذرات بررسی شده است.

خاطر نشان می شود، مخاطبان ویژه این کتاب پژوهشگران حوزه های مختلف علوم پزشکی، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته های نانو فناوری پزشکی و رشته های مرتبط هستند.

این کتاب به عنوان مرجع هیأت ممتحنه تخصصی نانو فناوری پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت شرکت در آزمون دکتری تخصصی نانو فناوری پزشکی تعیین شده است.

20101

کد خبر: 646321

وب گردی

وب گردی