بایرن مونیخ-بورسیا دورتمند ؛ تکرار فینال 2013

دیدار بایرن مونیخ و بورسیا دورتمند امشب (1خرداد ماه) از ساعت 22:30 در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، فینال دی اف بی پوکال میان قهرمان و نایب قهرمان فصل در حالی برگزار می شود که فصل گذشته بایرنی ها از حضور در فنیال باز ماندند و زردهای شهر دورتمند نیز با قبول شکست مقابل گرگها به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

بایرن مونیخ ؛ خداحافظی با جام از پپ
شاگردان پپ گواردیولا که روند خوب و مناسبی در 3 فصل حضور این سرمربی جوان در بوندسلیگا داشتند و موفق شدند 3 سال پیاپی با این مربی قهرمان بوندسلیگا شوند ، امشب در حالی برای دومین بار با اندیشه های پپ گام به میدان مسابقه خواهند گذاشت که آخرین حضور پپ گواردیوالا به عنوان سرمربی باوارایایی هاست. مونیخی ها که فصل را با 28 پیروزی ، 4 تساوی و 2 باخت و کسب 88 امتیاز با قهرمانی به پایان برده اند در آخرین بازی فصل 16-2015 می خواهند با جام از گواردیولا خداحافظی کنند که به نوعی قدردان سرمربی خود باشند.

دورتمند ؛ جبران ناکامی ها بعد از 4 سال
شاگردان توماس توخل که فصل را به خوبی و رقابتی نزدیک با بایرن مونیخ به اتمام رساندند در تلاشند که بعد از 4 سال عنوان قهرمانی در دی اف بی پوکال را تکرار نمایند. زنبورها که فصل را با 78 امتیاز به پایان رساندند امشب در حالی به مصاف بایرن می روند که بعد از این بازی کاپیتان آنها متس هوملز ، به تیم بایرن مونیخ منتقل خواهد شد.
حال باید دید هوملس در بازی امشب چه نمایشی از خود به جای خواهد گذاشت.
آخرین بار در سال 2013 بعد از مطرح شدن انتقال ماریو گوتزه به بایرن مونیخ این بازیکن مصدوم هیچگاه مورد لطف هواداران دورتمندی قرار نگرفت.

دیدار گذشته دو تیم :
در شش دیدار اخیر دو تیم ، 3 پیروزی برای بایرن مونیخ ،2 پیروزی برای دورتمند و 1 بازی هم با تساوی بدون گل به اتمام رسیده است . آخرین باری که دو تیم در دی اف بی پوکال با هم مسابقه دادند مربوط به نیمه نهایی فصل 15-2014 می باشد که بعد از تساوی 1-1 در 120 دقیقه تلاش ، دورتمندی ها در ضربات پنالتی مونیخی ها را شکست دادند. در مجموع این شش دیدار نیز 14 گل به ثمر رسیده که سهم مونیخی ها 9 گل و دورتمندی ها 5 گل بوده است.

غابیان دو تیم :
هولگر باداشتوبر ، آرین روبن و ماریو گوتزه به دلیل مصدومیت نمی توانند بایرن را در آخرین حضور پپ همراهی کنند.
سوبوتیچ و ایلکای گوندوگان هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم زرد پوش دورتمند در مسابقه حساس امشب نیستند.

××‌ پیش بینی سایت هو اِسکورد: بایرن مونیخ 1 - دورتمند 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 646401

وب گردی

وب گردی