دو پیام تسلیت دیگر به مناسبت درگذشت پرویز کلانتری

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در پیام های جداگانه درگذشت پرویز کلانتری را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسکانیوز، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درپی درگذشت استاد پرویز کلانتری نقاش، طراح و نویسنده برجسته پیام تسلیتی را صادر کرد.

در بخشی از پیام سیدعباس عظیمی آمده است: پرویز کلانتری سال‌ها در زمینه هنر نقاشی و تصویرسازی آثار ارزشمندی را به تصویر کشید. وی که نویسنده‌ای چیره‌دست نیز بود پس از تحمل یک سال و نیم رنج و سختی عوارض ناشی از عارضه مغزی سرانجام شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سوی خالق زیبایی‌ها پرکشید. من نیز با نهایت تاسف و تالم درگذشت این هنرمند را به نمایندگی از سوی اعضا، مدیران و کارکنان این موسسه به خانواده و دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و مغفرت واسعه الهی مسألت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

پیام تسلیت مدیرعامل خانه هنرمندان ایران به مناسبت درگذشت پرویز کلانتری

مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران درگذشت پرویز کلانتری را تسلیت گفت.

متن پیام مدیرعامل خانه هنرمندان ایران به این شرح است: پرویز کلانتری، انسانی شریف و هنرمندی بزرگ که در این دیار به نقاش کویر شهره بود، پس از تحمل رنج بیماری، سرانجام هنرمندانه پرواز کرد و از میان ما رفت.

او از میان ما رفت ولی نقاشی‌ها، تصویرگری‌ها و تابلوهای کاهگلی‌اش که زندگی مردمان کویر را در خود داشت، در میان ما تا ابد به یادگار خواهد ماند.

امید که روح لطیفش قرین لطف و رحمت الهی بوده، بازماندگانش در غم از دست دادن آن هنرمند فقید، صبور و شکیبا باشند.

505502

کد خبر: 646402

وب گردی

وب گردی