ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ بل کانتو  فراخوان جذب خواننده داد

ارکستر سمفونیک و گروه کُر «بل کانتو» در آستانه برگزاری تازه ترین کنسرت خود برای عضویت خوانندگان گروه کُر و آواز فراخوان داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی، ارکستر سمفونیک و گروه کُر «بل کانتو» به رهبری نیما پناهی ها در آستانه برگزاری تازه ترین کنسرت خود با عنوان «شور آواز» برای عضویت خوانندگان گروه کُر و آواز فراخوان داد.

در متن فراخوان ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ بل کانتو آمده است: «با توجه به نزدیک شدن به اجراهای شور آواز و همچنین پروژه‌های دیگر این گروه، فراخوان رسمی بل کانتو برای پیوستن خوانندگان کُر و آواز به شرح زیر منتشر می‌شود.

«نظر به لطف و استقبال میهمانان گران‌قدر بل کانتو در کنسرت‌های آواز زیبا، همچنین شور و اشتیاق بسیاری از هنرمندان عزیز برای پیوستن به کُر بزرگ بل کانتو، شور آواز عنوان رسمی پروژه جدید بل کانتو نام گرفت. بر طبق این فراخوان، از خوانندگان کُر و خوانندگان آواز، برای حضور دائم و پیوستن به کُر بزرگ بل کانتو دعوت به همکاری می‌گردد .همچنین آخرین‌مهلت برای پیوستن به این گروه تاریخ ۱۲ خرداد تعیین شده است.

پذیرش بل کانتو به‌صورت حضوری و با اختصاص ۱۵ دقیقه زمان برای هر خواننده و با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود و تنها با چند سؤال ساده توانایی خوانندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .گفتنی است معیار اصلی برای حضور خوانندگان در کُر بزرگ بل کانتو، تسلط نسبی بر سلفژ، وسعت صوتی مناسب و سلامت شنوایی است و سوابقی چون حضور در کلاس‌های آواز و سابقه فعالیت در کُر، معیار انتخاب برای این گروه نمی‌باشد.

کُر بل کانتو در حال حاضر، یک گروه کامل و متشکل از حدود ۵۰ خواننده است. به‌موازات فعالیت‌های این گروه اصلی، کارگاه‌هایی با عنوان آموزش سلفژ تخصصی به‌صورت گروهی نیز به فعالیت مشغول‌اند که بخشی از این عزیزان به‌زودی در ترکیب بل کانتو قرار می‌گیرند. همچنین عزیزانی که با دعوت بل کانتو بر طبق این فراخوان مورد پذیرش قرار می گیرند به ترکیب اصلی این گروه می‌پیوندند.»

کد خبر: 646474

برچسب‌ها