دیدار معاون ساماندهی امور جوانان با خانواده‌های شهدا

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با خانواده‌های شهدای دفاع مقدس گفت: جوانان ما در زمان جنگ و زمان حال فقط به ایران و اسلام فکر می کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا رستمی که به مناسبت هفته جوان به دیدار خانواده معظم شهیدان شفیعی رفته بود، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های این خانواده گفت: خانواده شما فرزندان برومند خود را زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرد و این مهم اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

در ادامه این دیدار پدر شهیدان شفیعی افزود: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون هم نیاز به رزمنده داشته باشد با ٨٢ سال سن به همراه دو پسر و نوه هایم حاضر هستم دوباره ایثار و فداکاری کنیم.

او ادامه داد: دو فرزندم را در راه خدا و اعتلای نام و آوازه این مرز و بوم و راه حفظ و حراست دین و ناموس و شرف ایران دادم وهیچ توقعی از کسی نداشته‌ام و خود را طلبکار نمی‌دانم.

رستمی به همراه جمعی از مدیران معاونت ساماندهی امور جوانان با خانواده شهید محمدحسین مرادی - مدافع حرم حضرت زینب(س)- دیدار کرد. معاون ساماندهی امور جوانان در دیدار گفت: حضور در کنار خانواده شهدا برای ما افتخار است.

او ضمن تشکر از این خانواده به خاطر بینش قابل توجهشان به جوانان گفت: آنچه که نسل جوان ما را از دیگر جوانان دنیا متمایز می‌کند، روحیه استشهادی و بصیرت و معرفت است و وزارت ورزش و جوانان نیز تمام امکانات را برای آسایش آنان فراهم می‌کند.

پدر شهید مرادی در خصوص شخصیت این شهید گفت: فرزندم از دوران کودکی حسینی بود و درسش را تا فوق لیسانس ادامه داد تا با چشم باز و آگاهی کامل با دشمنان اسلام مبارزه و از حرم حضرت زینب(س) دفاع کند. من نیز 24 ماه در جبهه و در کنار هفت فرزندم حضور داشتم

او با بیان اینکه محمدحسین مرادی همیشه مدافع اسلام بود،گفت: فرزندم به‌ خاطر منافع مالی شهید نشد بلکه به سبب دفاع از اسلام به این مقام با ارزش دست یافت.

روز گذشته همایش ورزش همگانی به مناسبت هفته جوانان با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان در توچال برگزار و به برخی شرکت‌کنندگان هدایایی اهداء شد.

20106

کد خبر: 646485

وب گردی

وب گردی