فرمانداران جدید شهرستان های قدس و رباط کریم معرفی شدند

استاندار تهران با صدور احکام جداگانه ای «محسن ضرغام» را به عنوان سرپرست فرمانداری قدس و «سعید بیات» را به عنوان سرپرست فرمانداری رباط کریم منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این دو شهرستان امروز(شنبه) با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و جمعی از مسئولان دو شهرستان در فرمانداری شهرستان های قدس و رباط کریم برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران روز شنبه در خصوص تغییرات انجام شده در فرمانداری دو شهرستان قدس و رباط کریم گفت: تغییر مدیران اجرایی با هدف افزایش توان و ظرفیت ها برای خدمت رسانی بهینه به مردم و همچنین ظرفیت سازی در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید انجام می شود.

سیدشهاب الدین چاوشی با رد برخی اخبار منتشره مبنی بر اینکه تغییر فرمانداران شهرستان های قدس و رباط کریم براساس مسایل سیاسی بوده، افزود: تغییر فرمانداران این دو شهرستان تنها براساس ارتقای توان مدیریتی با هدف خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم این دو منطقه انجام شده است.

پیش از این «حسین کاغذلو» فرمانداری شهرستان قدس و «علی بیگی» فرمانداری شهرستان رباط کریم را برعهده داشتند.

آئین معارفه فرمانداران جدید شهرستان های قدس و رباط کریم با حضور سیدشهاب الدین چاوشی و محمد امامی ‌امین معاونین سیاسی و توسعه مدیریت استاندار و محمدرضا یوسفی مدیرکل انتخابات استانداری تهران و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد.

203/201

کد خبر: 646526

وب گردی

وب گردی