جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با ایسکانیوز: لاریجانی محال است با تندروها سر یک میز بنشیند/ فراکسیون فراگیر دربرگیرنده معتدل هاست

منتخب مردم رشت در مجلس دهم می گوید: در فراکسیون فراگیر مجموعه افرادی حضور دارند که از روحیه اعتدالی برخوردار هستند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در پاسخ به این سئوال که شما در انتخابات مجلس دهم به عنوان کاندیدای لیست امید رای آورده و وارد مجلس شده اید اما در جلسات فراکسیون امید حضور نداشته اید، دلیل آن چیست؟ گفت:لیست امید از ما حمایت کرد ولی ما چیزی را امضا نکرده ایم، اخلاقا هم تا الان پایبند بوده ایم واتفاقا هم به دنبال تغییر هستیم، تغییری که مردم مطالبه می کنند اما نه تغییر در چهره و اسم بلکه تغییر در محتوا.

وی ادامه داد: ما قول می دهیم در مجلس دهم مردم تغییر محتوایی که به دنبال آن بودند از جمله ایجاد اشتغال، رفع فقر و از بین بردن تبعیض را محقق کنیم.

نماینده مردم رشت در خانه ملت خاطرنشان کرد: اهداف فراکسیون امید تحقق پیدا می کنداما نه اهداف کمی که بعضی ها در حال شانتاژ کردن آن هستند، اهداف کیفی.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم همچنین در پاسخ به این سئوال که یکی از منتخبان مجلس دهم عنوان کرده است که فراکسیون رهروان از فراکسیون اصولگرایان جدا خواهد شد و دوباره در این فراکسیون انشعاب بوجود خواهد آمد؟ گفت: چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

جعفرزاده همچنین در پاسخ به اینکه شما قبلا گفته بودید که "آقای لاریجانی با تندروها سر یک میز نمی نشیند"، اما درجلسات فراکسیون فراگیر که برای ریاست مجلس دهم تشکیل شده بود دیدیم که سر یک میز نشستند، دلیل آن چه بود؟ الان هم می گویم که آقای لاریجانی با این دوستان سر یک میز نمی نشیند و نباید هم بنشیند اما فراکسیون فراگیر شامل مستقلین، اعتدالگراها،اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل است.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که این تقسیم بندی به این معناست که اصولگراهای تندرو در این فراکسیون حضور ندارند؟ گفت: بله اصولگرایان تندرو یک طرف هستند و اصولگرایان معتدل که ما باشیم طرف دیگر هستیم.

جعفرزاده تصریح کرد: جامعه اصولگرایی معتدل با آقایان پایداری و تندروها سر یک میز نخواهد نشست و اصلا محال است که ما با آن ها سر یک میز بنشینیم، چون اصلا آب ما با هم به یک جوی نمی رود و حرف یکدیگر را متوجه نمی شویم، مثلا ما روسی حرف می زنیم آنها انگلیسی حرف می زنند!

وی همچنین درباره تعداد فراکسیون ها مجلس دهم خاطرنشان کرد: مجلس سه فراکسیونه خواهد شد و شما شک نکنید. اصولگرایان تندرو، اصلاح طلبان و مجموعه فراگیر که شامل کسانی است که روحیه اعتدالی دارند.

204/201

کد خبر: 646558

وب گردی

وب گردی