اعزام دو دانشجوی واحد بوکان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور  ترکمنستان

ایوب فهیمی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در قالب تیم ملی سامبو کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که در ترکمنستان برگزار می شود حضور پیدا می کند.

به گزارش ایسکانیوز، «کمال علیخواه آذر» دیگر دانشجوی فارغ التحصیل واحد بوکان در قالب مربی تیم ملی در این مسابقات آسیایی حضور پیدا می کند.

مسابقات سامبو قهرمانی آسیا از پنجم خرداد ماه امسال به مدت پنج روز در شهر عشق آباد در کشور ترکمنستان برگزار می شود.

«ایوب فهیمی» و«کمال علیخواه آذر» این دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان سال گذشته نیز در قالب تیم ملی در مسابقات سامبو قهرمانی آسیا کشور مغولستان حضور پیدا کردند.

کمال علیخواه آذر شش دوره قهرمانی کیک بوکسینگ کشور، یک دوره قهرمانی سانشو کشور و دعوت به اردوی تیم ملی، قهرمانی مسابقات جهانی 2005 بلاروس و 2008 بین المللی کشور، قهرمان مسابقات سامبوی 2010 و 2011 تاشکند ازبکستان، قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ 2011 استانبول ترکیه ،مدال طلا در رقابت های قهرمانی سامبوی آسیا در ازبکستان و مدال طلا در بخش کامبات سامبو (مبارزه آزاد) ازبکستان مربی تیم ملی سامبو کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان (جام ستارگان جهان)را در کارنامه ورزشی خود دارد.

علیخواه آذر در مسابقات جهانی بلاروس در حالی که مدعی اصلی کسب مدال طلای این مسابقات بود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دیدار با حریف رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

«ایوب فهیمی» رئیس سبک کیک جیتسو در آذربایجان غربی است که چهار مدال رنگارنگ را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده است.

20101

کد خبر: 646564

وب گردی

وب گردی