رشیدنژاد: حمایت نکنند بازهم نتیجه نمی گیریم!

مربی تیم قهرمان در انتخابی تیم ملی کاتا گفت: اگر فدراسیون حمایت نکند باز هم همان آش و همان کاسه خواهد بود و در مسابقات جهانی اتریش نتیجه نمی گیریم.

مربی تیم کاتای کرمان در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص سطح مسابقات گفت: مسابقات خوبی برگزار شد، قاعدتا چون تیم اول هستیم باید از داوری ها هم تعریف کنیم، اما انصافا مسابقات خوب بود. کرمان در بخش انفرادی هم اول شد، سیروس خادمی با مربیگری محمدی توانست به مدال طلا دست پیدا کند.

وی در ادامه از پر تعداد ظاهر شدن کرمان در این مسابقات گفت وابراز داشت: کرمان ۲۰۰ کاتارو در تمام لول ها دارد و در بین ۱۲ تیم کاتا، چهار تیم از کرمان در انتخابی حضور داشت و مقام سوم تیمی انتخابی را هم کرمان ۴ بدست آورد.

وی افزود :تیم کاتای الف کرمان از مصطفی پورجلالی دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی، عمار میرزایی و حمید عرب پور از کاتا رو های خوب ایران هستند.

رشید نژاد با اشاره به سختی کار کاتارو ها در جهانی اتریش گفت: در حال حاضر رضایت روی هیچ تیمی ندارم، تنها می توانم بگوییم در این پنج ماه باقی مانده فدراسیون با ما همکاری کند، در غیر این صورت همان آش و همان کاسه خواهد بود. فدراسیون باید هزینه کند، پیش از این ما همه اردو ها را در کرمان برگزار می کردیم .

وی تصریح کرد بدلیل کم توجهی به کاتا در گذشته در بازی های آسیایی مدال آور بودیم، اما در جهانی مدالی نداشتیم.فدراسیون برای نتیجه گیری باید به مشکلات مربیان اهمیت دهد درغیر اینصورت توقعی نداشته باشد.

وی گفت: قاعدتا مربی تیم ملی باید باشم، اما مربیان خوبی در ایران داریم که می تواند با تیم کار کنند و یکی از همین عزیزان را معرفی می کنم تا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

605/606/601

کد خبر: 646609

وب گردی

وب گردی