دو تن از اعضای باند آدم ربایی  هلاک و 5  نفر دستگیر شدند/پرونده باند مخوف آدم ربایی بسته شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند مخوف آدم ربایی خبر داد و گفت: در درگیری مسلحانه امروز دو تن از اعضای این باند به هلاکت رسیده و ۵ نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: به دنبال اجرای طرح امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با اشرار، اراذل و اوباش ماموران پلیس امنیت عمومی و کارگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت کامل پلیسی موفق شدند اعضای باندی که در زمینه سرقت مسلحانه، شرارت، آدم ربایی و قتل فعالیت داشتند را شناسایی و منهدم کنند.

او افزود: اعضای این باند پس از اینکه ۲۶ اردیبهشت ماه در درگیری مسلحانه یک نفر از شهروندان را در منطقه زینبیه به قتل رسانده و متواری شده بودند سرانجام پس از ۵ روز از وقوع حادثه مخفی گاه آنان طی یک عملیات هماهنگ در شهرستان سمیرم شناسایی و ماموران با همکاری و مشارکت نیروهای نوپوی یگان ویژه صفهان وارد علم شده و ضمن درگیری مسلحانه دو نفر از اعضای باند را به هلاکت رسانده و موفق شدند ۵ عضو دیگر باند را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار آقاخانی گفت: همزمان با این عملیات ماموران پلیس آگاهی و منیت عمومی این فرماندهی مخفی گاه اعضای دیگر این باند را در منطقه فارسان چهار محال و بختیاری شناسایی و سه تن دیگر آنان را نیز به همراه سر دسته باند شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از متهمان دستگیر شده ۴ قبضه سلاح سرد شامل قمه و قداره به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف، دو قبضه اسلحه وینچستر، یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ و مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

سردار آقاخانی گفت: متهمان بین ۲۷ تا ۳۰ سال سن دارند و طی ۱۰ سال گذشته در استان های اصفهان و تهران اعمال مجرمانه ای از قبیل سرقت مسلحانه طلافروشی، سرقت به عنف، شرارت، آدم ربایی، قتل و ایجاد رعب و وحشت مرتکب شده بودند.

به گفته این مقام انتظامی سردسته باند نیز دارای ۸ فقره سرقت بود که سحرگاه امروز با همکاری نیروی های پلیس و شناسایی همه اعضای باند پرونده شرارت های این باند مخوف برای همیشه بسته شد.

سردار آقاخانی در پایان از همکاری صمیمانه دستگاه قضا با پلیس برای اجرای دقیق و موفقیت آمیز این عملیات تشکر و قدردانی کرد و افزود: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

105105

کد خبر: 646683

وب گردی

وب گردی