آریو سایپا خودروی برتر در نمایشگاه بصره

همزمان با نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در استان بصره عراق خودروی دنده اتوماتیک آریو با بیشترین استقبال و متقاضی خرید روبرو شد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گزوه خودروسازی سایپا، در جریان برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بصره بزرگترین و مهمترین استان اقتصادی کشور عراق، خودروی تولید داخل آریو با بیشترین میانگین درخواست خرید رکورد متقاضی خرید محصولات سایپا در نمایشگاه را به خود تخصیص داد.

خودرو آریو تنها خودروی دنده اتوماتیک عرضه شده در نمایشگاه 4 روزه بصره بود که با استقبال بازدیدگنندگان عراقی مواجه شد.
بنا به گزارش های دریافتی از نمایشگاه بصره درخواست خرید و تسریع در صادرات این محصول تولید داخل از جانب بازدیدکنندگان بیش از تصور بوده و همین امر لازم می نماید تا برنامه ریزی های آتی صادرات این محصول با سرعت بیشتری پی گیری شود.
همچنین به منظور رانندگی آسان، مطمئن، ایمن و استاندارد معلولین با نصب و مناسب سازی تجهیزات مورد نظر برای معلولین با بهترین کیفیت و آخرین استانداردها مربوطه خودروی آریو، مورد تحسین بازدیدگنندگان قرار گرفت .
گفتنی است در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره گروه خودروسازی سایپا با حضور شرکت های سایپا، سایپا شیشه و ایدکو و با هدف ارائه توانمندی های خود در این نمایشگاه حضور یافته و محصولاتی چون ساینا، تیبای ساخت اسکندریه عراق، تیبا2، وانت 151 کافه تریا و خودروی تیبای دوگانه سوز با در رده های بعدی خرید قرار گرفتند.

401/601

کد خبر: 646727

وب گردی

وب گردی