فراکسیون امید محدود به اصلاح طلبان نخواهد بود

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید براین مطلب که اصلاح طلبان فقط در قالب فراکسیون امید در پارلمان فعالیت خواهند داشت ،گفت: اعضای فراکسیون امید منتخبان لیست امید هستند که ترکیبی است از اصلاح طلبان،حامیان دولت و اعتدالگرایان .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از استان محمود صادقی همچنین از ادامه فعالیت فراکسیون رهروان ولایت در مجلس دهم اظهار بی اطلاعی کرد و اظهار داشت:ظاهرا اعضای این فراکسیون درحال رایزنی و گفتگو هستند البته انتظار این است که اعضای رهروان ولایت که مورد حمایت لیست امید بوده اند به فراکسیون امید بپیوندند.

صادقی با تاکید بر اهمیت کمیسیون های تخصصی مجلس برای اصلاح طلبان،گفت: فکر می کنم بدنه مجلس و کمیسیون های تخصصی آن بسیار مهم هستند چراکه کارهای تخصصی مربوط به لوایح و طرحها در این کمیسیون ها انجام می شود و از آنجا به صحن می رود البته باید یادآورد شد که رییس مجلس فقط سخنگو نیست . قوه مقننه یکی از قوای سه گانه کشور است که اقتدار بالایی دارد بنابراین قدرت رییس مجلس با کل نمایندگان برابری می کند لذا اینکه ما ریاست مجلس را بی اهمیت بدانیم و فقط کمیسیون ها را مهم بدانیم دیدگاه خیلی دقیقی نیست.

منتخب مردم تهران با حمایت از ریاست عارف در مجلس دهم تاکید کرد: معتقدم دکتر عارف از توانایی سطح بالایی برای احراز پست ریاست برخوردار است. ایشان یک شخصیت کم نظیر در جمهوری اسلامی است. عارف از لحاظ سوابق اجرایی در عالی ترین سطوح، مدیریت موفقی داشته است و پست های مختلفی را تجربه کرده، ضمن اینکه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم هستند.

202

کد خبر: 646736

وب گردی

وب گردی