امشب آخرین مهلت ثبت نام در کاردانی فنی حرفه ای

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت ۲۴ امشب سوم خرداد آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای است و داوطلبان تا این زمان فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حسین توکلی گفت: تاکنون ۲۰۴ هزار و ۲۵۶ نفر در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی ثبت نام کرده اند.

او افزود: ظرفیت جدیدی برای دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی اعلام شده است که با مجموع ظرفیت ها حدود ۲۸۰ هزار نفر در این دوره ها پذیرفته می شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه ها و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز بر روی سایت سنجش قرار دارد و این داوطلبان می توانند با مطالعه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و افزایش ظرفیت نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

توکلی گفت: پذیرش در ۱۱ کد رشته محل‌های این دوره با آزمون و در ۳۱ کد رشته محل‌های این دوره بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

او افزود: آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی برای رشته های با آزمون در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار می شود و نتیجه آن دهه آخر شهریور اعلام می شود.

20104

کد خبر: 646793

وب گردی

وب گردی