رئیس دانشکده شهرسازی دانشگاه پلی تکنیک میلان: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دیدگاهم را به دانشگاه آزاد اسلامى تغییر داد

صبح امروز رئیس دانشکده شهرسازی دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا یه همراه مدیرکل روابط بین الملل و یک تیم 10 نفره از اعضای هیئت علمی دانشگاه میلان از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وفناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، پروفسور فرانسیسکو بالیو رئیس دانشکده شهرسازی پلی تکنیک میلان ایتالیا در بازدید از این نمایشگاه به ایسکانیوز گفت: دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین بازدید از نمایشگاه دیدگاه مان را نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی تغییر داد.

رئیس دانشکده شهرسازی میلان با اشاره به تغییر نگرش نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علاقه مندیم تا با دانشگاه آزاد اسلامی ایران پروژه های علمی و فناوری مشترکی داشته باشیم و همکاری های علمی خود را با این دانشگاه گسترش دهیم.

پروفسور بالیو از استقبال این دانشگاه برای تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: خوشبتانه نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه آزاد دیدگاه ما را نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی وسعت داد و امید آن می رود تا بتوانیم همکاری های بیشتری از نظر تبادل علم و فناوری با ایران و دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم و نه تنها در حوزه پژوهشی بلکه در حوزه تبادل استاد و دانشجو نیز به تفاهم برسیم.

بالیو رئیس دانشکده شهرسازی دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه میلان می تواند با دانشگاه آزاد در بحث تبادل دانشجو به ویژه در مقطع دانشجویان دکترا جدی تر عمل کند.

20104

کد خبر: 646934

وب گردی

وب گردی