ابوترابی فرد: اقتدار ایران دستاورد مقاومت ملت در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه  است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران دستاورد مقاومت ملت در برابر استکبار جهانی است، گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس حکایت از تلاش های مجاهدانه آنها در برابر نظام سلطه به سرکردگی آمریکا دارد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسن ابوترابی فرد امروز (دوشنبه 3 خرداد) به مناسبت سوم خرداد و یادمان شهدای دفاع مقدس ، گفت: سوم خرداد را محضر ملت عزیز ایران و یکایک نمایندگان مجلس تبریک عرض می کنم و یاد و نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پرچم داران سرافراز ملت بزرگ ایران را گرامی می دارم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه است، بنابراین پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس حکایت از تلاش های مجاهدانه آنها در برابر نظام سلطه به سرکردگی آمریکا دارد.

وی که در محل قبور شهدای گمنام در مجلس شورای اسلامی سخنرانی می کرد، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی مفتخر است به این فضای نورانی و نور مردمسالاری دینی و حضور پیکرهای مقدس شهدای عالیقدر که دراین مکان تدفین هستند، نمایندگان مردم مفتخرند به حضور شهدای عالیقدر و راه آنها و منطق شان و اندیشه آنها را سرلوحه امور خود قرار می دهند و در مسیر شهدای عالیقدر و تحقق آرمان های بلند آنها گام بر می دارند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران و امت اسلام با تقدیم شهدای عزت آفرین در جبهه های رویارویی با استکبار جهانی در راه شهدا قدم بر می دارند، امت عراق در راه شهدای عالیقدر دفاع مقدس در برابر کسانی ایستاده است که آتش جنگ را بین دو ملت مسلمان ایران و عراق راه انداخته بودند؛ امروز ملت سوریه در تداوم راه شهدا رویاروی کسانی ایستاده است که عزت و اقتدار ملت اسلام را هدف قرار داده اند، ملت قهرمان لبنان و مقاومت اسلامی، ملت یمن و ملت فلسطین همان پرچم شهدای عالیقدر را در دست دارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: شهدای مدافع حرم به شهدای عالیقدر دفاع مقدس اقتدا نموده‌اند، تداوم راه شهدا را در دفاع از حرم مقدس زینب کبری و پیشوایان قدس دین جستجو می کنند، یاد شهدای عالیقدر و شهدای بصیر مدافع حرم را گرامی می داریم و برای ارواح مقدس شهدا از خدا آرزوی علو درجات مسئلت داریم؛ بنده از طرف همکاران ارجمند در هیأت رئیسه مجلس و نمایندگان مردم در خانه ملت لازم می دانم از فرماندهان سردار کارگر و سردار روشن و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در طراحی جدید قبور مطهر 7 شهید گمنام مجلس تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است در این مراسم سردارکارگر، سردار روشن، معاون امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

201/201

کد خبر: 646994

وب گردی

وب گردی