نجات معجزه‌آسای راننده تریلی در جاده دماوند

راننده میان‌سالی که درون اتاقک درهم‌پیچیده تریلی واژگون‌شده در جاده دماوند گرفتار شده بود، با تلاش دوساعته آتش‌نشانان، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شرق، پی اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه ١٢٥ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ٩٢، ١٩ و ٦٠ را به همراه گروه امدادونجات ١١ و جرثقیل ٣٠تنی ساعت ١٦:١٥ روز یکشنبه به جاده دماوند، روی پل بزرگراه رسالت اعزام کرد.

مرتضی بهروز، معاون منطقه سه عملیات، که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، دراین‌باره گفت: یک دستگاه خودرو تریلی حامل سنگ معدنی به علت نامعلوم روی پل بزرگراه رسالت واژگون و راننده ٦٠ساله آن درون اتاقک درهم‌پیچیده خودرو محبوس شده بود.

او درادامه گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با نصب علائم هشدار‌دهنده و قطع جریان برق این خودرو سنگین، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از جرثقیل و تجهیزات ویژه نجات، مشغول رهاسازی راننده شدند.

معاون منطقه سه عملیات افزود: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان و در یک عملیات دوساعته موفق شدند راننده خودرو را از اتاقک خودرو خارج کنند و به امدادگران اورژانس تحویل دهند.

بهروز با اشاره به اینکه خوشبختانه راننده خودرو تریلی با آسیب‌دیدگی جزئی از خودرو خارج شد، گفت: آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودرو تریلی به حالت اولیه و تحویل محل حادثه به نیروهای راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند. علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

20103

کد خبر: 647137

وب گردی

وب گردی