کودک 5 ساله، قربانی جنایت مرد شیشه‌ای

50 روز پس از قتل هولناک پسر پنج ساله در جنوب تهران توسط قاتل شیشه‌ای، در جنایتی دیگر مردی معتاد پس از کشاندن کودک پنج ساله به بیابان‌های اطراف بهارستان سر او را برید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از جام‌ جم آنلاین، شامگاه چهارشنبه گذشته پسر پنج ساله‌ای با شنیدن صدای هیات مذهبی از خانه‌شان در یکی از محله‌های شهرستان بهارستان خارج شد و دیگر بازنگشت. والدین امیرعلی با طولانی شدن غیبت پسرشان، همه‌جا را جستجو کردند، اما او را نیافتند. آنها ناامید از یافتن پسرشان با حضور در پلیس آگاهی ناپدید شدن پسر کوچولو را گزارش دادند. ماموران با آخرین تصویری که از پسر خردسال به‌دست آورده بودند، جستجو برای یافتن وی را آغاز کردند، اما هیچ سرنخی به‌دست نیامد. روز بعد ماموران تصمیم گرفتند با کمک خانواده کودک و تعدادی از اهالی، جستجو‌ها ر ا در بیابان‌های اطراف شهر ادامه دهند که پس از ساعاتی جسد پسر بچه در حالی که به طرز دلخراشی به قتل رسیده بود، پیدا شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان جنایی به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند که مشخص شد آنها با کسی درگیری و اختلاف مالی نداشته‌اند و نمی‌دانند چه کسی مرتکب قتل شده است.

ردپای مرد معتاد در جنایت

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران نیز وارد عمل شده و در کنار کارآگاهان شهرستان بهارستان، جستجو برای یافتن عامل جنایت را آغاز کردند. در مرحله بعدی ماموران تعدادی مظنون را در این رابطه دستگیر کردند و در بازجویی از آنها متوجه شدند این افراد در جنایت نقشی نداشته‌اند که همگی آزاد شدند.

اما ماموران همچنان در جستجوی قاتل فراری بودند تا این‌که با گذشت سه شبانه روز از کشف جسد، در تحقیق از شاهدان متوجه شدند آنها شب جنایت مردی معتاد را دیده‌اند که پسر خردسالی را با زور همراه خود می‌برده است.

با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این‌که روز بعد کارآگاهان جنایی توانستند هویت عامل جنایت را شناسایی کرده و او را در خانه‌اش دستگیر کنند.

اعتراف به قتل پسر 5 ساله

متهم دیروز به قتل پسر پنج ساله اعتراف کرد و گفت: متاهل بوده و فرزند خردسالی دارم. چند سال است شیشه مصرف می‌کنم. شب حادثه پس از مصرف شیشه سراسیمه از خانه بیرون رفتم، دچار توهم شده و اختیار رفتارم را نداشتم. با پرسه زدن در خیابان مشاهده کردم پسری پنج ساله آنجا ایستاده است. صداهایی به من می‌گفت او را بکشم. سراسیمه به سمت پسرک رفتم و خواستم با من بیاید تا به او خوراکی بدهم. پسر کوچولو فریب حرف‌هایم را خورد و با من همراه شد. عامل جنایت اضافه کرد: پسربچه، مادر و پدرش را صدا می‌زد و من بی‌تفاوت به گریه و التماس‌هایش، سرش را بریدم. با رها کردن جسد ساعاتی پس از سرگردانی به خانه رفتم و خوابیدم. زمانی که بیدار شدم و حادثه را در ذهنم مرور کردم تازه فهمیدم که توهم ناشی از شیشه باعث شده پسر بی‌گناهی را بکشم و خانواده‌اش را داغدار کنم.

متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد تا بزودی برای مشخص شدن صحت سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شود.

20103

کد خبر: 647147

وب گردی

وب گردی