آلبوم «دوئل در آینه» رضا یزدانی منتشر شد

آلبوم موسیقی «دوئل در آینه»، دهمین آلبوم رضا یزدانی، منتشر و روانهٔ بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز،این آلبوم که قرار بود تا پایان زمستان سال گذشته راهی بازار شود، اما با تغییرهایی که این خواننده در آلبوم تازهٔ خود پدید آورد، انتشار آن با تأخیر روبرو شد.

این آلبوم در حال و هوای آثار پیشین یزدانی قرار دارد. جایی بین موسیقی راک و پاپ با عصاره ای از همه سبک ها. در آثار رضا یزدانی همواره نوع خواندن بیشتر از موسیقی جلب توجه کرده و نشانگر اصلی سبک خاص او می باشد. در این آلبوم هم او سبک خوانندگی خود را حفظ کرده است.

«محمد خرمی نژاد»، «بهروز پایگان»، «میلاد عادل»، «بهنام شهرکی»، «آرش زمانیان»، «عمران میرزایی» و «امیر مهرپویا» تنظیم کنندگان این آلبوم هستند. اشعار قطعات را چندین ترانه سرا از جمله «مهدی ایوبی»، «حسن علیشیری»، «پدیده نیشابوری» و «مریم شجاعی» سروده اند.

آلبوم «دوئل در آینه»، شانزده قطعه دارد به نام های: «بی غروب»، «برزخ»، «تونل کندوان»، «می ترسم»، «رادیو»، «تاریخ تکراری»، «تحریف تاریخ»، «توریست»، «روزای دلگیر»، «گریم»، «آوانگارد»، «هفتهٔ دلتنگی»، «این روزا»، «رفت که رفت»، «رو به فردا» و «دوئل».

علاقه مندان می توانند برای تهیهٔ آلبوم موسیقی «دوئل در آینه» به صورت نسخهٔ اصلی، به مرکزهای معتبر فروش محصول های فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند،همچنین این آلبوم از طریق بییپ تونز نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

508502

کد خبر: 647148

وب گردی

وب گردی