لامپ  های ال ای دی برتری اقتصادی دارد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خریدلامپ های ال ای دی را به دلیل مزیت های فراوان آن ، اقتصادی وبه صرفه دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نفل از پایگاه خبری توانیر ،محمدمیرشمس در جمع فروشندگان صنف الکتریک و الکترونیک شهرستان یزد با برشمردن مزایای لامپ های ال ای دی نسبت به لامپ های کم مصرف و رشته ای، با مقایسه دوره پنجاه هزارساعت عمر روشنایی این قبیل لامپ ها و هزینه های پنهان لامپ های رشته ای، عنوان کرد: در سنجش انجام شده افزون بر 9 برابر هزینه های خرید، برق مصرفی و میزان شدت روشنایی لامپ های ال ای دی نسبت به نوع رشته ای کمتر است. وی استفاده از این قبیل لامپ ها را به دلیل وضوح بالای اشیاء و بی ضرر بودن نور آن به نفع مردم دانست و توصیه کرد: فروشندگان لوازم برقی، با برشمردن مزیت های این نوع لامپ ها، شهروندان را در خرید بهتر یاری کنند.

میرشمس فروش وسایل با راندمان انرژی بالاتر و کیفیت اجناس را موردتاکید قرار داد و گفت: نگاه جامعه به دلیل صرف هزینه اولیه خرید وسایل با راندمان بالاتر باید تغییر کند و شهروندان هزینه های پنهان بعد از استفاده از کالاهای نامرغوب را مدنظر قرار دهند.

وی استفاده 15 درصدی انرژی در حالت آماده به کار لوازم الکترونیکی را یادآور شد و افزود: فروشندگان با توصیه به خرید پریزهای کلید دار، از اتلاف این میزان انرژی در منازل جلوگیری کنند.

این کارشناس از خرید وسایل انرژی با راندمان بالا و مصرف کمتر به عنوان یک نیروگاه مجازی ایجاد شده توسط مشترکان برق یاد کرد و خاطرنشان ساخت: خرید لوازم برقی ساخت داخل و با راندمان بالا، اقدام و عمل موثر در سال اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برخورداری دارالعباده از چند کارخانه سازنده لامپ های ال ای دی با کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول را متذکر شد و تاکید کرد: عرضه محصولات بومی توسط فروشندگان، علاوه بر کمک به اقتصاد داخلی استان ، باعث ایجاد اشتغال ، مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ و کاهش هزینه حمل و نقل خواهد شد.

404/602

کد خبر: 647185

وب گردی

وب گردی