تسلیت علی اکبر صالحی درپی درگذشت همسر شهید بابایی  و والده سلطانی

رییس سازمان انرژی اتمی درپیام های جداگانه ای درگذشت صدیقه حکمت همسر شهید عباس بابایی و والده مسعود سلطانی فر رییس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، در متن پیام معاون رییس جمهوری به مناسبت درگذشت مرحومه صدیقه حکمت آمده است:


«با کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتم سرکار خانم صدیقه حکمت همسر گرانقدر خلبان تیزپرواز ارتش اسلام،شهید والامقام سرلشکرعباس بابایی پس از تحمل ماهها رنج بیماری و صبر جمیل بر سالهای طولانی آن مرد بزرگ آسمانی جامه از این خاکدان برگرفته و به دیدار دوست شتافته است.
به یقین آن بانوی پرهیزکار به پاس همراهی با آن شاهین شب شکار و ممارست بر حفظ و حراست از میراث معنوی آن شهید عزیز ،میهمان خوان نعمت الهی و همنشین ابرار و نیکان خواهد بود.
این جانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان قزوین و خانواده مکرم شهید بابایی از درگاه یگانه هستی بخش برای آن فقیده سعیده علو درجات مسئلت می نمایم».
همچنین در پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی به مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری آمده است:«با کمال تاسف و تاثر،اطلاع یافتم به حکم تقدیر الهی،درغم فقدان والده بزرگوارتان به سوگ نشسته اید ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و شکیبایی برای جنابعالی و خانواده گرامی از درگاه ایزد منان برای آن بانوی پرهیزکار،رحمت و مغرفت الهی مسئلت می نمایم».

202/201

کد خبر: 647312

وب گردی

وب گردی