میزبانی سالن انتظامی از «من من نیست ، دشمن است و دشمن لجن است »

نمایش "من من نیست، دشمن است و دشمن لجن است" به کارگردانی میلاد محمدی از 11خرداد در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این نمایش، این اثر به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی از 11خرداد، ساعت 18:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.
این نمایش در روز سه شنبه 11خرداد میزبان عکاسان و خبرنگاران و روز چهارشنبه 12 خرداد میزبان هنرمندان خواهد بود.
اسم نمایش «من من نیست ، دشمن است و دشمن لجن است » از مجموعه‌ای به نام "کودکانه‌ها" اثر شهریار قنبری گرفته شده که در مورد هسته وجودی، خودآگاهی و ناخودآگاهی انسان است و متن نمایش هم به همین قصه می‌پردازد. از سوی دیگر از بین داستان‌های "کارور"، سه کار انتخاب شده و تبدیل به سه نمایش کوتاه شده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون(به ترتیب ورود به صحنه): مهناز ذبیحی، میلاد محمدی، آیدا صادقی، حمیدرضا رحیمی، پرنیان گودرزی و محمدرضا مالکی به ایفای نقش می پردازند.
همچنین از دیگر عوامل این کار می توان به ، مجری طرح و برنامه ریز: محسن محمدی، دستیار کارگردان: احسان صفرزاده، طراح صحنه و لباس: میلاد محمدی، منشی صحنه: نرگس چمنی، مدیر صحنه: مهدی فرهنگ و مرتضی مجرد عالی، مدیر روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن، عکاس: آرزو آزادپور اشاره کرد.

505502

کد خبر: 647315

وب گردی

وب گردی