فاطمه هاشمی : تندروها در جامعه تخریب ها علیه پدرم را دنبال می کنند/ منتخبان مردم باید مشکلات جامعه را بررسی و دنبال کنند

فاطمه هاشمی با اشاره به تخریب هایی که علیه آیت الله هاشمی صورت می گیرد، گفت: تخریب کنندگان همیشه به دنبال این هستند تا مانع فعالیت افراد تاثیر گذار در جامعه شوندلذا اگر کسی کاری نکند کاری به کارش ندارند.

فاطمه هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به افزایش حضور زنان در مجلس دهم گفت:ما باید حضور زنان در مجلس را از این بعد نگاه کنیم که اگر با افزایش حضور زنان در مجلس روبرو هستیم قطعا این نمایندگان نباید صرفا برای زنان فعالیت کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه افزود:نماینده مجلس وظیفه قانون گذاری دارد و تمایزی بین جنسیت افراد در مجلس برای فعالیت وجود ندارد و نمایندگان چه زن باشند و چه مرد باید برای کل جامعه قوانین درست را تصویب کنند.

او در رابطه با نمایندگان زن مجلس دهم گفت: با توجه به اینکه زنان مشکلات زیادی دارند ما این توقع را داریم که نه تنها زنان بلکه مردان هم چالش هایی که در جامعه وجود دارد و نیازمند قانونی است که به نفع جامعه باشد را مورد توجه قرار دهند که مسائل و مشکلات زنان را نیز در بر می گیرد و منتخبان مردم باید آنها را بررسی ودر مجلس دنبال کنند .

هاشمی تاکید کرد : البته جامعه زنان اعم از سازمان های دولتی و غیر دولتی زنان باید ارتباطاتی را با نمایندگان مجلس برقرار و مشکلات ر ا با آنها درمیان بگذارند تا از طریق آنها بتوانند این قوانین را به ثبت برسانند.

او در پاسخ به اینکه چه توصیه ای برای فعال تر بودن نمایندگان زن مجلس دهم دارید، بیان کرد: این به تفکر افراد در مجلس بر میگردد؛ اگر خودشان علاقه مند باشند ،کاری انجام می دهند و اگر علاقه ای در میان نباشد به توصیه کسی گوش نمی کنند اما با توجه به شناختی که نسبت به بانوان مجلس دهم وجود دارد امید به پیگیری بحث های جدی و رفع چالش ها را داریم.

فاطمه هاشمی در تصریح تخریب ها پیرامون آیت الله هاشمی گفت : تخریب ها و موضع گیریها علیه آیت الله هاشمی برای اکنون نیست و این موضع گیریهایی که در مورد پدرم صورت می گیرد به قبل از انقلاب برمی گردد؛ سازمان مجاهدین خلق اولین گروهی بودند که علیه ایشان تخریب را شروع کردند به این دلیل که وقتی کودتا در سازمان مجاهدین خلق اتفاق افتاد آیت الله کمک های خود را به سازمان مجاهدین قطع کرد و از همان موقع این تخریب ها پیرامون او شکل گرفت.

رییس فدراسیون بیماران خاص ادامه داد: بعد از تخریب های سازمان مجاهدین این روند را گروه فرقان ادامه داد و همیشه تندروها در جامعه تخریب ها علیه پدرم را دنبال می کنند.

او با بیان اینکه جامعه ما نیازمند افراد تاثیر گذار است تا بتوانند وضعیت کشور را به سمت مناسبی پیش ببرند و افرادی در جامعه که بتوانند اثر گذار باشند دشمنان زیادی دارند، گفت:بالاخره افرادی که از خارج حمایت می شوند و یا افرادی که ناآگاه هستند و برخی نیز آگاهانه به دنبال تخریب هستند همیشه در صدد این هستند که جلو فعالیت افراد تاثیر گذار در جامعه را بگیرند لذا اگر کسی کاری نکند کاری به کارش ندارند.

203/201

کد خبر: 647341

وب گردی

وب گردی