قاتل  مرد 50 ساله در برج آ3 سعادت آباد تسلیم شد

عامل فراری جنایت برج آ3 سعادت‌آباد با پای خود به اداره آگاهی رفت و تسلیم شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایران، به دنبال این جنایت خونین که سحرگاه 25 اردیبهشت در منطقه سعادت‌آباد حوالی میدان بهرود رخ داد بلافاصله مأموران کلانتری 163 ولنجک راهی محل حادثه شدند.
آنها پس از حضور در خانه با پیکر خونین مردی 50 ساله به نام کاظم روبه‌رو شدند که با ضربه کارد به قلبش از پای درآمده بود.
همسر قربانی جنایت که در محل حضور داشت در حالی که وحشت‌زده بود به مأموران گفت: پسرعمه همسرم «محمدهادی»‌-48 ساله- شوهرم را به قتل رساند و گریخت.
او از 10 روز قبل میهمان خانه ما بود تا اینکه امشب همراه ما به جشن عروسی یکی از بستگان آمد. ساعت 11 شب که به خانه برگشتیم من و مادرم در یک اتاق خوابیدیم و همسرم و محمدهادی نیز در اتاقی دیگر به استراحت پرداختند اما حدود ساعت پنج و نیم صبح با شنیدن صدای درگیری بیدار شده و به طرف اتاق آنها رفتم. پس از باز کردن در ناگهان محمدهادی را دیدم که روی سینه همسرم نشسته بود. او دستانش را روی دهان همسرم گذاشته بود. همان موقع با دیدن این صحنه و از شدت ترس فریاد کشیدم که محمدهادی با اسلحه کمری و چاقوی خون‌آلود به طرفم من حمله‌ور شد و مرا مجبور به سکوت کرد. او پس از سرقت طلا و جواهراتم و پول‌های موجود در خانه به سرعت فرار کرد همان موقع بسرعت خودم را به بالین همسرم رساندم اما او نفس نمی‌کشید.
با آغاز رسیدگی به پرونده در حالی که تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم به قتل ادامه داشت او صبح یکشنبه -سوم خرداد- با پای خود به اداره دهم رفت و تسلیم شد.
متهم در نخستین اعتراف‌ها با انکار همراه داشتن هرگونه اسلحه کمری گفت: کاظم مرا برای کار به یک شرکت خصوصی معرفی کرد و مشغول به کار شدم اما پس از گذشت چند روز مدیر شرکت با من تسویه حساب کرد و دوباره بیکار شدم. پس از آن چند روزی به اصرار خودش در خانه آنها بودم تا اینکه روز جمعه او و همسرش به عروسی دعوت شدند. پیش از رفتن به عروسی، برای تهیه شربت و قرص متادون به مطب پزشک رفته بودم اما مطب بسته بود. پس از خارج شدن از مطب چند فروشنده مواد با مشاهده حالت پریشان من یک قرص روانگردان به من دادند. وقتی از عروسی برگشتیم قرص را خوردم دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چگونه اقدام به قتل و سرقت کردم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در این باره گفت: بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 دستور داد تا متهم از نظر روحی و روانی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی تحت معاینات لازم قرار گیرد.

20106

کد خبر: 647434

وب گردی

وب گردی