تالار حافظ  میزبان نمایش «سرگیجه» می شود

«سرگیجه» عنوان تازه ترین اثر نمایشی به کارگردانی دو کارگردان جوان است که از تاریخ ۱۶ خرداد و همزمان با ماه مبارک رمضان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش «سزگیجه» ،این نماییش تازه ترین نمایشی است که سجاد افشاریان تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و از تاریخ ۱۶ خردادماه هم زمان با ماه مبارک رمضان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر نمایشی به طور مشترک بر عهده پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی است. نمایش «سرگیجه» در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشته است و جایزه ویژه گروه بازیگران را از سیزدهمین جشن بازیگر دریافت کرده است.

بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند از چهره های جوان و پرکار عرصه تئاتر محسوب می شوند. گروه نمایش «سرگیجه» این روزها مشغول تمرین های نهایی هستند و از تاریخ ۱۶ خرداد در ساعت ۱۹ روی صحنه خواهند رفت.

سجاد افشاریان پیش از این نویسندگی و کارگردانی نمایش هایی هم چون «ننه دلاور، بیرون پشت در»، «گروتسکی بر تبار شناسی؛ دروغ و تنهایی» و «اسکارلت دهه شصت» و ... را در کارنامه خود دارد.

محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، سهیل سهیلی، مجید اسدی و زینب همتی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

505502

کد خبر: 647458

وب گردی

وب گردی