واکنش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به اقدام غیر اخلاقی انتشار فیش حقوقی مدیران سازمان در فضای مجازی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به انتشار فیش حقوقی 25 میلیون تومانی یکی از مدیران این دانشگاه در فضای مجازی در روزهای اخیر، این رفتار را مکانیسم تخریبی‌ای خواند که متاسفانه رایج شده است اما باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، حمید میرزاده در گفت‌وگو با ایرنا گفت: شاید میزان مطالبات چند ماه یک فرد به حساب حقوق این مدیر واریز شده است و اینگونه فیش‌های حقوقی صحت ندارد.

او این رفتار را بداخلاقی و نشر دروغ توصیف کرد و گفت: هدف کسانی که این فیش حقوقی را منتشر کرده‌اند، تنها تخریب دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر میرزاده تاکید کرد تمام پرداخت‌ها به مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه هیات امنا پرداخت می‌شود و گفت: فیش حقوقی منتشرشده در فضای مجازی شاید مربوط به یک نفر است که مطالبات، اضافه کار، حق‌التدریس یا طرح پژوهشی داشته است که با حقوق او جمع شده و به صورت یکجا به او پرداخت شده است.

میرزاده یادآوری کرد استادان دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس میزان فعالیت و عملکرد پژوهشی خود می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند و گفت: استادانی که دارای تولیدات علمی و طرح‌های برون‌دانشگاهی هستند و توانسته‌اند طرح ها را تجاری‌سازی کنند و مشکلی از معضلات اقتصادی و فرهنگی رفع کنند، در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

20101

کد خبر: 647463

وب گردی

وب گردی