خانواده ستایش درخواست قصاص کردند/اعتراف متهم به آزار و اذیت دختر 6 ساله

نخستین نشست رسیدگی به اتهامات قاتل ستایش دختر بچه شش ساله نی ریز استان فارس،در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین نشست رسیدگی به اتهامات قاتل ستایش دختر بچه شش ساله نی ریز استان فارس، به ریاست قاضی محسن رجایی نیا چهارشنبه پنجم خرداد 95 در شیراز برگزار شد که پس از قرائت کیفرخواست، دادگاه کیفری برای قاتل 43 ساله این پرونده تقاضای اشد مجازات کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رییس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس با بیان اینکه پس از گذشت یک ماه از وقوع این قتل زمینه محاکمه و رسیدگی به اتهامات متهم پرونده فراهم شده است؛ بر سرعت عمل دادگستری استان در رسیدگی به پرونده مذکور تأکید کرد.

محسن رجایی نیا گفت : پس از تکمیل تحقیقات اولیه در حوزه قضایی محل وقوع جرم و صدور کیفرخواست، این پرونده در دستور رسیدگی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفت که پس از طی شدن مراحل قانونی، اولین جلسه محاکمه متهم امروز برگزار شد.

او با بیان اینکه به لحاظ حساسیت پرونده مذکور ، تألمات شدید روحی خانواده مقتول و جریحه دار شدن احساسات عمومی این پرونده با دستور رییس کل دادگستری استان فارس در وقت فوق العاده رسیدگی شد.

موضوع ستایش شش ساله در 25 اردیبهشت 95 و در پی اطلاع خانواده وی مبنی بر مفقود شدن فرزندشان مطرح شد که متهم با پیگیری های دستگاه قضایی و اقدام سریع نیروی انتظامی در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد و سپس به آزار و قتل دختر بچه شش ساله اعتراف کرد.

متهم در اعتراف اولیه انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاهای مقتول اعلام کرده است.

در نشست امروز رسیدگی به اتهامات قاتل و متهم 43 ساله ستایش شش ساله در فضایی آمیخته با اشک وآه و اندوه و مویه اولیای دم برای قاتل تقاضای اشد مجازات و قصاص کردند.

20106

کد خبر: 647501

وب گردی

وب گردی