بازی عارف، لاریجانی وجود ندارد

عضو کمیته ۷نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم شورای اسلامی گفت: بازی عارف،لاریجانی در انتخاب رئیس مجلس وجود ندارد چون فراکسیون است که رئیس انتخاب می کند نه آنکه رئیس فراکسیون تشکیل دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، حسین نقوی حسینی عضو کمیته ساماندهی اعضای فراکسیون اصولگرایان درباره ریاست لاریجانی بر فراکسیون اصولگرایان افزود: الان درباره شخصیت ها صحبت نمی کنیم. اعضای فراکسیون باید بنشینند و رئیس و اعضای هیأت رئیسه را تعیین کنند.

این فعال اصولگرا درباره معرفی گزینه اختصاصی از طرف فراکسیون اصولگرایان برای ریاست مجلس آینده یا حمایت از لاریجانی اظهار کرد: الان درباره اشخاص اصلا صحبت نمی کنیم چون با این ایده موافق نیستیم که باید از رئیس به فراکسیون برسید بلکه برعکس معتقدیم از فراکسیون باید به رئیس رسید.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است غیر از آقای لاریجانی و عارف گزینه دیگری برای ریاست مجلس مطرح شود توضیح داد: عرض کردم فراکسیون باید تصمیم بگیرد. فراکسیون هر تصمیمی بگیرد از نظر ما درست تلقی می شود چون قرار است که کار فراکسیونی کنیم.

عضو کمیته ساماندهی اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم درباره وضعیت بهروز نعمتی، کاظم جلالی و علی مطهری تأکید کرد: کسانی را که خودشان تعیین موضع کردند و در لیست اصلاح طلبان قرار گرفتند دیگر جزء اصولگرایان به حساب نمی آوریم.

202/201

کد خبر: 647541

وب گردی

وب گردی