افتتاح نمایشگاه نقاشی سید اسد الله شریعت پناهی در نیاوران

نمایشگاه مجموعه آثار نقاشی سید اسد الله شریعت پناهی که حاصل 10 سال فعالیت حرفه ای وی می باشد درروز  پنج شنبه ششم خردادماه ساعت 17 درگالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران  افتتاح می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های نیاوران، سید اسد الله شریعت پناهی نقاش معاصر و مدرس هنر در سمنان با گفتن اینکه دراین نمایشگاه حدود 23 اثر رنگ و روغن با سبک جدید به نمایش درآمده که 4 اثر برای اولین بار است در نمایشگاهی درمعرض دید مخاطبان قرارمی گیرد.

وی درادامه افزود:این سبک نقاشی من درسال 48 و49 سبکی مدرن بود ولی وقتی به سمنان رفتم به دلیل اینکه 30% مخاطبان هنری سمنان تصویررا درک می کردند باعث شد که به سمت طبیعت ،موضوعات اساطیری و مینیاتور کشیده شوم و درکارهایم از کمال الملک الهام بگیرم .

پناهی درادامه بیان داشت:تمامی آثار من بدون عنوان است و می خواهم مخاطب آثار من به تفکر بیافتد حتی اگر هر یک ازمخاطبان تفکرات متفاوتی درمورد یک اثر من داشته باشند.

کتاب پیدا و پنهان مجموعه نقاشی های سید اسد الله شریعت پناهی در سبک نو شامل آثاری از سال 1382 تا 1392 است که در شمارگان هزار جلد به دو زبان انگلیسی و فارسی گردآوری شده است.

نقاشی های ارائه شده در این نمایشگاه به سبک جدید و ابداعی است و حاوی مفاهیم انتزاعی شادی و غم و آئین های مختلف ایرانیان است.

این نمایشگاه از6 الی 13 خرداد ماه درگالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران ، ازساعت 10 صبح الی 21 و روزهای تعطیل ازساعت 14 تا 21 برای بازدید عموم دایر می باشد.

508502

کد خبر: 647595

وب گردی

وب گردی