تهران- ایسکانیوز: هانیه گرایلی؛ مدیرعامل سازمان مردم نهاد استمرار امید در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در باره روند عملکرد وزارت علوم در مدت سرپرستی دکتر نجفی و در آستانه ی آغاز سال تحصیلی گفت: مسیر اجرای برنامه های وزارت علوم قطعا در مدار مورد خواست رییس دولت خواهد بود و تغییر وزیر سبب نمی شود تا سیاست های کلی وزارت خانه تغییر کند و بی تردید مماشاتی در راستای تحقق برنامه های وزارت علوم در کار نخواهد بود.


به گفته ی مدیرعامل سازمان مردم نهاد استمرار امید کسانی که این استیضاح را انجام دادند، به خوبی واقف بودند که وزارت علوم در روند اجرای سیاست های خود دچار مشکل نخواهد شد، اما در بازی های سیاسی به این اتفاق تن دادند.


گرایلی افزود: انتخاب دکتر نجفی اتفاق مبارکی برای جامعه دانشگاهیان بود. بعد از اتفاق ناخوشایند استیضاح این انتخاب دکتر روحانی حرکت ارزشمند و برگرفته از درایت و تدبیر بود.


او در پایان گفت: دکتر نجفی چهره شناخته شده ای در عرصه ی آموزش عالی کشور است و کارنامه مدیریتی بسیار روشنی دارد، امیدواریم که شاهد رویدادهای مهم و موثری در زمان حضور ایشان در راس وزارت علوم باشیم و اعتلای روزافزون جامعه ی دانشگاهی کشورمان محقق گردد.

کد خبر: 64760

وب گردی

وب گردی