تهران-ایسکانیوز: با تماس فرد ناشناسی که مدعی بود از سوی رادیو قرآن تماس گرفته است رویای سفر به حج برایش تبدیل به واقعیت شد، غافل از اینکه ماجرا به گونه‌ای دیگر بود.


در تاریخ 1 بهمن ماه سال 92 فرد ناشاناسی با ادعای اینکه از سوی رادیو قرآن است به تلفن همراه «سیمین.س» تماس گرفت و مدعی شد که او از سوی این برنامه برنده سفر زیارتی حج شده است.


«سیمین.س» با مراجعه به کلانتری 109 بهارستان در اظهارات خود به ماموران کلانتری گفت: «فرد ناشناس به من گفت برای واریز مبلغ جایزه باید به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کنم و از طریق عابربانک کدی را وارد کرده تا مبلغ پنج میلیون تومان به حسابم واریز شود و از پشت تلفن به من اعدادی را گفت تا به عنوان کد وارد کنم. بعد از انجام این کار تماس قطع شد و من با دیدن رسید قبض عابر بانک متوجه شدم که مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان از حسابم کسر شده است.»


شاکی همچنین گفت که هرگز نه رادیو قرآن گوش می‌کند و نه در مسابقه‌ای شرکت کرده است با این حال مبلغ جایزه وسوسه‌اش کرده بود تا به حرف‌های فرد ناشناس اعتماد کند.


با تشکیل پرونده کلاهبرداری پرونده جهت بررسی به شعبه دهم دادسرای ناحیه دوازده منتقل شد.


در ادامه رسیدگی به این پرونده اعلام شد باند کلاهبرداری که با شیوه‌ای نزدیک به موضوع این پرونده در بجنورد دستگیر شدند و در حال حاضر بازپرس شعبه دهم با اداره آگاهی بجنورد در رایزنی هستند تا مشخص شود این باند به پرونده ارتباطی دارند یا خیر؟

کد خبر: 64794

وب گردی

وب گردی