حسین‌زاده لطفی خبر داد: امکان اخذ 15 پایه تشویقی برای اعضای هیات علمی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ارتقای کیفی برای همه اعضای هیات علمی و دانشجویان مد نظر این معاونت قرار گرفته است، گفت: برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تشویقی و رکود علمی اعضای هیات علمی ابلاغ شد که از ابتدای سال 95 لازم الاجرا است

به گزارش ایسکانیوز، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بازدید کرد.

دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی واحد رشت گفت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی 6 تا 8 خرداد در شش نوبت صبح و عصر در 69 حوزه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 478349 داوطلب در 135 مجموعه امتحانی در این سه روز با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد 55/5 دردصد داوطلب مرد و 44/5 درصد داوطلب زن خواهند بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، با قدردانی از واحد رشت در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، گفت: با توجه به اعلام نظر از شرکت‌کنندگان در آزمون، بیشتر داوطلبان رضایت کامل از نظم و انضباط حاکم بر حوزه امتحانی داشتند که با توجه به علاقه‌مندی مردم خطه سر سبز شمال به حوزه تحصیلات تکمیلی امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در این استان باشیم.

حسین‌زاده لطفی، افزود: در کنار رشد کمی دانشگاه آزاد اسلامی حوزه معاونت آموزشی ارتقای کیفی برای همه اعضای هیات علمی و دانشجویان را مد نظر قرار داده است و برای اولین‌بار در دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تشویقی و رکود علمی اعضای هیات علمی ابلاغ شد و از ابتدای سال 1395 لازم الاجرا است.

وی تاکید کرد: در این بخشنامه که روح حاکم بر آن کیفی بوده برای همه اعضای هیات علمی که بیشتر از وظایف خود عملکرد آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داشته باشند، تشویقی به عنوان پایه سالانه در نظر گرفته شده و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در طی خدمت خود در این دانشگاه، حداکثر 15 پایه تشویقی را از این محل اخذ کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه کرد: اما اگر عضو هیات علمی نتواند انتظارات دانشگاه را که در قالب ترفیع سالانه (پایه) و ارتقای به موقع (استادیاری، دانشیاری و استادی) دیده می‌شود، برآورد کند محدودیت‌هایی برای عضو هیات علمی که مشمول رکود علمی قرار می‌گیرد لحاظ می‌شود.

دکتر حسین‌زاده خاطرنشان کرد: بدیهی است همه اعضای هیات علمی لازم است از بخشنامه و مفاد آن مطلع شوند تا ان‌شاءالله شاهد رشد کیفی اعضای هیات علمی در دانشکاه آزاد اسلامی باشیم.

همچنین

لازم به ذکر است معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی پیش از بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در مزار دو شهید گمنام این واحد دانشگاهی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

20101

کد خبر: 648012

وب گردی

وب گردی