کسب مقام نخست مسابقات هلال‌احمر کشور توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از کسب مقام نخست مسابقات رفاقت مهر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور توسط تیم دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر جنّت‌آبادی با اشاره به ماهیت علمی، فرهنگی و امدادی مسابقات رفاقت مهر گفت: بیست‌وهفتمین دوره‌ی این مسابقات با رقابت 800 نفر در قالب تیم‌های منتخب استانی برگزار شد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رقابت‌ها افزایش روحیه‌ نشاط افراد داوطلب و افزایش مهارت‌های امدادی و آمادگی هرچه بیشتر برای کمک‌رسانی در شرایط بحرانی است گفت: شعار سال جاری این مسابقات «جوانان، رفاقت مهر و توسعه‌ی فرهنگ بشردوستی» بود که با استقبال شرکت‌کنندگان مواجه شد.
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سبزوار خاطرنشان ساخت: در مسابقات سال جاری، تیم جمعیت هلال‌احمر دانشجویی دانشگاه متشکل از آقایان اسماعیل‌زاده، سلمان و شیرزاد موفق شدند پس از کسب مقام نخست در مراحل شهرستان و استانی بخش زبان انگلیسی، در مرحله‌ی کشوری این رشته نیز صاحب مقام نخست مسابقات رفاقت مهر شوند.
جنّت‌آبادی افزود: این مسابقات با حضور افتخاری رئیس صلیب سرخ، دبیر کل و رئیس بخش همکاری‌های بین‌المللی کشور اتریش به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد.

20101

کد خبر: 648119

وب گردی

وب گردی