سید طه هاشمی خبر داد: طراحی کارت هوشمند دانشجویی برای یکپارچه‌سازی خدمات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه کارت هوشمند دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر امکانات پراکنده‌ای از جمله اعطای وام، خرید کتاب، تسهیلات مختلف و... را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. این دانشگاه قصد دارد همه امکاناتی که در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد را در قالب یک کارت هوشمند طراحی کند تا همه خدمات یکپارچه شوند.

او به خدمات کارت هوشمند اشاره کرد و گفت: علاوه بر همه این‌ها، استفاده از حمل‌ونقل عمومی و همچنین استفاده از کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز جزو خدمات این کارت است. همچنین دانشگاه در حال مذاکره با برخی از بانک‌ها است تا بتواند تسهیلاتی را در اختیار دانشجویان قرار دهد که دانشجویان بتوانند از این کارت‌ها به عنوان کارت خرید و در قالب عابربانک نیز استفاده کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ممکن است اطلاعات آموزشی دانشجو و سطوح آموزشی که دانشجو دارد، روی کارت درج شود و از کارت به عنوان یک کارنامه آموزشی استفاده شود.

هاشمی گفت: اعطای کارت هوشمند به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یک تا دو سال است که در دستور کار این دانشگاه قرار دارد. چنانچه مسائل مربوط به نحوه ارتباط با تسهیلات مالی و بانک‌ها برطرف شود، این کارت به همه دانشجویان دانشگاه ارائه می‌شود.

20101

کد خبر: 648131

وب گردی

وب گردی