رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با مدیر فرودگاه شاهرود: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فرودگاه شاهرود منعقد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و هیئت همراه در جهت عقد تفاهم‌نامه همکاری با فرودگاه شاهرود با مدیر و عوامل این فرودگاه دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن اعلام حمایت از فرودگاه در جهت رونق پروازهای داخلی و خارجی گفت: تلاش‌های خوب و ستودنی در این فرودگاه انجام‌شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر سید حسین بدیعی افزود: دانشگاه تلاش خود را در جهت بهبود کیفیت کاری فرودگاه خواهد کرد و در این جهت به‌زودی با عقد تفاهم‌نامه علمی و کاربردی شاهد این مهم خواهیم بود.

وی بیان کرد: بی‌شک پشتوانه مردمی و حمایت مسئولان دست‌اندرکار می‌تواند فرودگاه شاهرود را به یک فرودگاه مطرح در کشور تبدیل کند و امیدواریم باوجود این حمایت‌ها به‌زودی شاهد پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه شاهرود باشیم.

بدیعی اظهار کرد: امکانات خوبی در این فرودگاه فراهم‌شده و انشالله شاهد تثبیت مرز هوایی فرودگاه شاهرود نیز باشیم.

در دیدار یادشده مدیر فرودگاه شاهرود نیز با تشکر از حمایت دانشگاه در رونق فرودگاه شاهرود گفت: مسئله ای که برای فرودگاه مهم است افزایش تعداد مسافران است.

منوچهر اتقیایی افزود: هم‌اکنون به لحاظ ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیزات در نقطه خوبی قرار داریم اما زمانی این امکانات توسعه می‌یابد که پروازها از نصاب قابل‌قبول برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون وضعیت باند فرودگاه شاهرود مطلوب نیست اما پیگیری‌های زیادی انجام‌شده تا روکش باند انجام گیرد که البته این پروژه نیاز به 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دارد.

اتقیایی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود درخواست کرد تا در برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان فرودگاه از پتانسیل‌های دانشگاه استفاده گردد که دکتر بدیعی نیز به وی قول همکاری داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همچنین در مورد تقاضای دیگر رئیس فرودگاه برای ادامه تحصیل کارکنان او در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا نیز گفت: با توجه به اینکه دانشگاه رشته‌های مرتبط و کاربردی خوبی برای کارکنان ادارات مختلف دارد کارکنان فرودگاه نیز که شرایط ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را داشته باشند می‌توانند در دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام نمایند.

کد خبر: 648380

وب گردی

وب گردی