اتصال اتوبان همت به جاده چالوس تا سال آینده

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها گفت: اتصال اتوبان همت به جاده چالوس از مهم‌ترین پروژه‌های آزادراهی است که تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اخبار خودرو، معاون ساخت و توسعه آزادراه ها با اشاره به یکی از مهم ترین پروژه های آزادراهی در سطح کشور، گفت: اتصال اتوبان همت به جاده چالوس از مهم‌ترین پروژه‌های آزادراهی است که تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

سید حسین میرشفیع با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌ها ادامه اتوبان همت به چالوس است، اظهار داشت: با اجرای این پروژه اتوبان همت به جاده چالوس متصل می شود و ساخت این پروژه در کاهش ترافیک تاثیر قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: برنامه زمان بندی ساخت پروژه را تهیه کرده‌ایم و نیمه اول سال آینده پروژه اتصال اتوبان همت به چاده جالوس تکمیل و از آن بهره برداری می‌شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها درباره اهمیت این پروژه گفت: با افتتاح این آزادراه حجم بسیاری از ترافیک در این مسیر کم می شود و در روانی ترافیک بسیار موثر خواهد بود.

میرشفیع همچنین درباره ورود سرمایه گذاران خارجی به طرح ها و پروژه های آزادراهی، گفت: در بخش آزادراهی به غیر از آزادراه مرند- تبریز- بازرگان پروژه های دیگری به سرمایه گذاران خارجی واگذار شده است.

وی ادامه داد: مهم ترین و جدی ترین پروژه، سرمایه گذاری ۱۰۰ درصدی سرمایه گذاران ایتالیایی در آزادراه همدان- کرمانشاه است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر مراحل نهایی موافقت نامه با ایتالیایی ها در حال انجام است، گفت: هنوز موضوعاتی مانند میزان سرمایه گذاری در این پروژه مشخص نشده و رقم سرمایه گذاری به مطالعات نهایی پروژه بستگی دارد.

401/601

کد خبر: 648463

وب گردی

وب گردی