تجلیل از از اولین فارغ التحصیلان ممتاز کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

جشن تقدیر از دانشجویان ممتاز رشته‌های کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی و بالینی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حضور دانشجویان و اساتید این رشته‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این جشن در سخنانی گفت: هدف از برگزاری این جشن ایجاد رقابت سالم بین دانشجویان برای کسب رتبه‌های برتر درسی و پژوهشی است و امیدواریم این‌گونه حرکت‌ها انگیزه‌های دانشجویان و اساتید را برای حرکت روبه‌جلوتر بیشتر کند.

شهناز نوحی با تشکر از حکیمه آقایی به‌عنوان مدیر گروه روانشناسی عمومی و همه اساتیدی که در ارتقای علمی دانشگاه وبه‌خصوص گروه‌های روانشناسی تلاش می‌کنند افزود: دانشجویانی که امروز به‌عنوان ممتازان و رتبه‌های اول تا سوم هر ورودی دررشته‌های کارشناسی ارشد عمومی و بالینی معرفی می‌شوند به‌عنوان الگوی دیگر دانشجویان در تلاش بیشتر هستند و دانشجویان دیگر نیز باید با تلاش مضاعف، خود را به سطوح بالاتر برسانند تا در مقطع دکترا نیز بتوانند با خیالی آسوده‌تر تحصیلات خود را بگذرانند.

در این جشن که با اجرای موسیقی، سخنرانی مذهبی و مداحی همراه بود از دانشجویان اول تا سوم رشته‌های کارشناسی ارشد رشته‌هایروانشناسی عمومی و بالینی در ورودی‌های مختلف و با حضور اساتید این رشته تقدیر به عمل آمد.

بر این اساس بنفشه طاهری ورودی 91 و نداالسادات هاشمی ورودی 92 در رشته روانشناسی بالینی و زینب السادات میرغفوریانورودی 91 و اختر محمدیون ورودی 92 در رشته روانشناسی عمومی به‌عنوان رتبه‌های اول رشته‌های یادشده معرفی شدند.

20101

کد خبر: 648831

وب گردی

وب گردی