حسن‌زاده:  هیچ حاشیه انضباطی در خرمشهر نبود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار فینال جام حذفی گفت: تماشاگران شهر خرمشهر یک دیدار بسیار جذاب و حساس را بدون مسائل انضباطی تماشا کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در مورد دیدار فینال جام حذفی فوتبال اظهار داشت: مسابقه فینال جام حذفی در شهر پرخاطره خرمشهر که ارزش و اعتبار زیادی برای مردم کشورمان دارد، برگزار شد و با توجه به انعکاس رسانه‌ای و گزارشی که از سوی مقامات سازمان لیگ ارسال شده، تقریباً شاهد برگزاری یک مسابقه خوب و بدون نکات انضباطی بودیم.

وی ادامه داد: البته بخشی از رفتارهای بازیکنان که مربوط به اخطار داور می‌شد و همگان متوجه آن بودند، به ما هم در قالب گزارش توسط داور ارائه خواهد شد اما از حیث تشریفات قبل از مسابقه، حضور طولانی تماشاگران در 120 دقیقه و همچنین لحظه خروج تماشاگران، همه چیز در شرایط خوبی بوده و خوشبختانه هیچ مشکل انضباطی پیش نیامد و از تمامی افرادی که برای برپایی این مسابقه تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به تماشاگرانی که برای اولین بار در ورزشگاه خرمشهر یک دیدار را بدون هیچ نکته انضباطی تجربه کردند، تبریک می‌گویم و این امر برای مقامات مجری مسابقه خیلی ارزشمند است. امیدواریم در سال‌های بعدی برای برگزاری مسابقه جام حذفی، امکانات رفاهی و تسهیلات کامل‌تری در اختیار داشته باشیم و معدود مشکلاتی که وجود داشت، رفع شود تا از این پس شاهد برگزاری رقابت‌های جذاب با حضور تماشاگران خونگرم باشیم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسابقه جام حذفی به خوبی تمام شد و علیرغم اینکه فینال بود و هیجانات خاص خود را داشت اما شاهد انجام مسابقه‌ای بدون حاشیه بودیم.

وی در در پایان گفت: هفته گذشته متأسفانه یکی از همکاران شایسته کمیته انضباطی که سال‌های زیادی برای فوتبال کشور تلاش کرده بود، درگذشت. مرحوم دهمیانی مرد بزرگی بود که سال‌های متمادی به فوتبال کشور خدمت کرد و از تمامی افرادی که در مراسم او حضور داشته و ادای احترام کردند، تشکر کرده و امیدوارم خداوند روح آن مرحوم را قرین رحمت بفرماید.

604/601

کد خبر: 648959

وب گردی

وب گردی